Trwa ładowanie...

Mocne strony Hondy

Mocne strony Hondy
d3xvvwh
d3xvvwh

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11839/small-hybrid-sports-concept-honda-01.jpeg',550,365) ) |
| --- | Honda może się szczycić faktem, że jest największym na świecie producentem silników spalinowych. By tę supremację w dziedzinie napędu potwierdzić, i zabezpieczyć na czasy spodziewanej rewolucji napędu ekologicznego, Honda zaprezentujew Genewie kilka nowości…

Debiutujący w Genewie Honda Small Hybrid Sports Concept to przymiarka do samochodu hybrydowego o sportowej specyfice. futurystyczny pojazd z napędem hybrydowym. CO ciekawe, choć największym na świecie rynkiem zbytu aut hybrydowych jest USA, to Small Hybrid Sports Koncept został zaprojektowany w europejskim centrum badawczo-rozwojowym Hondy w Offenbach w Niemczech.

d3xvvwh

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11081/fcx-honda-03.jpeg',550,377) ) |
| --- | Zaprezentowany będzie również model pokazywany wcześniej w USA, FCX Concept zasilany ogniwami paliwowymi nowej generacji. Hondę FCX wyposażono w platformę ogniw paliwowych typu V Flow. Platforma ta wyróżnia się pionowym przepływem gazów (wodór spływa w dół), układem kręgowym (centralno-tunelowy), oraz niewielkimi wymiarami. Zastosowany układ pozwolił na stworzenie eleganckiego, niskozawieszonego sedana, co byłoby niemożliwe w przypadku konwencjonalnego pojazdu napędzanego ogniwami paliwowymi. Nowy układ stosu ogniw paliwowych jest o 20% mniejszy i o 30% lżejszy od obecnego systemu FCX FC Stack, jednak jego moc jest o 14 kW większa. Wydajność energetyczna pojazdu jest również bardzo wysoka i wynosi około 60%, tzn. jest trzy razy większa niż w samochodzie z silnikiem benzynowym, dwa razy większa niż w aucie z napędem hybrydowym i o 10% większa niż w obecnej wersji FCX. Wersja produkcyjna oparta na prezentowanym właśnie modelu studyjnym ma być sprzedawana w Japonii i USA już za 2 lata.

ODWIEDŹ GALERIĘ FCX Concept
Nowością dedykowaną waśnie Europejczykom będzie silnik Diesla nowej generacji, w którym po raz pierwszy na świecie zastosowano technologię redukującą emisję zanieczyszczeń do poziomu, jaki reprezentują silniki benzynowe. Katalizator zawiera system wykorzystujący reakcję redukcji amoniaku powstającego wewnątrz katalizatora do zainicjowania przekształcania tlenku azotu (NOx), w nieszkodliwy azot (N2). W przeciwieństwie do systemów selektywnej katalitycznej redukcji SCR (Selective Catalytic Reduction), które wykorzystują wtrysk substancji zawierającej mocznik, innowacyjna technologia Hondy wykorzystuje amoniak powstały w katalizatorze. Honda planuje rozpoczęcie produkcji silników Diesla nowej generacji w ciągu trzech lat.

d3xvvwh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3xvvwh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj