Mitsubishi Outlander 2.2 DID

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

/ 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

/ 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

/ 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

/ 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

/ 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

/ 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

/ 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

/ 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

10 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

11 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

12 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

13 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

14 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

15 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

16 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

17 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

18 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

19 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

20 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

21 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

22 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

23 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

24 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

25 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

26 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

27 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

28 / 28SUV dla niewybrednych

Obraz
© Szymon Jasina

Japoński SUV to samochód na wskroś prosty. Minimalistyczna stylistyka, niewyszukane materiały i brak jakiekolwiek polotu. Z drugiej strony jest to auto praktyczne, które w razie potrzeby może zjechać z asfaltu i przewieźć siedem osób, a przy tym zachęca konkurencyjną ceną i produkcją w Japonii.

Stylistycznie i wykończeniowo Outlander (mimo bycia modelem globalnym) jest samochodem o typowo azjatyckim standardzie. Mitsubishi jednak liczy na co innego - praktycznie nie ma konkurencji. Jest zdecydowanie większy od popularnych kompaktowych SUV-ów. Mierząc 4655 mm długości, 1800 mm szerokości i 1680 mm wysokości, pod względem wymiarów może być porównywany do takich modeli jak BMW X3 i Audi Q5, ale poza klasą premium trudno znaleźć tak przestronny model.

Przy mocy 150 KM Outlander napędzany 2,2-litrową jednostką DID ma 380 Nm dostępnych od 1750 do 2500 obr./min. W połączeniu z manualną przekładnią potrzebuje 9,7 s na osiągnięcie 100 km/h. Nie jest to może wynik imponujący, ale w przypadku spokojnego rodzinnego SUV-a jak najbardziej akceptowalny. 6-biegową ręczną przekładnię trzeba pochwalić za pewność i precyzję pracy znaną z innych modeli japońskiej marki.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3