Po dwóch latach obecności na rynku 3 zakłady produkcyjne lokalizowane we Francji, Hiszpanii i na Słowacji dostarczyły łącznie milion egzemplarzy dwieściesióemki.
Peugeot 207 plasuje się na czele segmentu B w Europie dzięki sprzedaży na poziomie 440 000 sztuk. Na rynku coupe kabrioletów, 207 podąża śladami 206 CC i prowadzi w swoim segmencie z 45 000 sprzedanymi w 2007. Analiza danych za pierwsze miesiące 2008 roku potwierdza pozycję lidera rodziny 207 w Europie. W niespełna dwa lata Peugeot wprowadził na rynek gamę adaptowaną do potrzeb każdego, dzięki rożnym wersjom nadwoziowym i specyficznemu wyposażeniu:
kwiecień 2006 : hatchback 3 i 5 drzwiowy,
wrzesień 2006 : 207 1,6lTHP, silnik benzynowy z turbosprężarką i z wtryskiem bezpośrednim, opracowany w kooperacji PSA Peugeot Citroen i BMW Group,
luty 2007 : 207 CC,
kwiecień 2007 : 207 RC,
lipiec 2007 : 207 SW,
listopad 2007 : 207 SW Outdoor i 207 SW RC.
Na 2008 rok producent przewidział 2 nowości w gamie 207. Wersja 207 CC Rolland Garros dostępna z czarnym lakierem Obsidien lub szarym Ermitage i skórzanym dwukolorowym wykończeniem wnętrza, z charakterystycznym znaczkiem turniejowym. Drugą nowością jest nowa skrzynia biegów 2 Tronic, sprzężona z benzynowym silnikiem 1,4l 90 KM. Ta pięciobiegowa, mechaniczna skrzynia biegów pozwala na łatwe prowadzenie w każdych warunkach.
Dwieściesiódemka jest produkowana w trzech fabrykach w Europie, w rytmie 2500 samochodów dziennie. Z fabryki Poissy, znajdującej się w regionie paryskim, wychodzą 207 trzy i pięciodrzwiowe, 207 RC, i 207 SW oraz jej odmiany Outdoor i RC. Fabryka w Trnawie na Słowacji produkuje od 2006 roku 207 trzy i pięciodrzwiowe, zaś fabryka w Madrycie w Hiszpanii produkuje 207 CC a także trzy i pięciodrzwiowe hatchbacki.
Modele w wersji nadwoziowej hatchback odnoszą sukcesy sportowe. 207 Super 2000 zdobyła w 2007 roku dwa tytuły (mistrza producentów i kierowców) w IRC (Intercontinental Rally Challenge), a także tytuły w narodowych rajdowych mistrzostwach w Portugalii i w Polsce. W 2008 roku 207 Super 2000 będzie rywalizować w rajdach w Belgii, Hiszpanii, Włoszech, Polsce, Portugalii i Szwecji.
Źródło: Samar, Peugeot