WAŻNE
TERAZ

Prezydent wetuje kolejną ustawę. "Przepisy zagrażają wolnościom Polaków"

Mercedes GLA 45 AMG

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit odbyła się prezentacja Mercedesa GLA 45 AMG. Jest to najmocniejszy kompaktowy SUV na rynku

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Prezentacja w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

4-cylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 2 l generuje 360 KM mocy i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, spalając przy tym średnio 7,5 l/100 km. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,8 s a ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

2-litrowy silnik turbo pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności (181 KM) plasuje się na równi z autami supersportowymi. W trakcie jego rozwoju projektanci skupili się na ograniczeniu emisji cząstek stałych - w efekcie GLA 45 AMG już teraz spełnia wymagania drugiego etapu normy Euro 6, które wejdą w życie w 2017 r. W modelu zastosowano napęd na obie osie AMG 4MATIC oraz 7-stopniową przekładnię AMG SPEEDSHIFT DCT.

Zamówienia na samochód ruszają w połowie marca, zaś jego premiera rynkowa odbędzie się w czerwcu.

/ 10Prezentacja w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

4-cylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 2 l generuje 360 KM mocy i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, spalając przy tym średnio 7,5 l/100 km. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,8 s a ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

2-litrowy silnik turbo pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności (181 KM) plasuje się na równi z autami supersportowymi. W trakcie jego rozwoju projektanci skupili się na ograniczeniu emisji cząstek stałych - w efekcie GLA 45 AMG już teraz spełnia wymagania drugiego etapu normy Euro 6, które wejdą w życie w 2017 r. W modelu zastosowano napęd na obie osie AMG 4MATIC oraz 7-stopniową przekładnię AMG SPEEDSHIFT DCT.

Zamówienia na samochód ruszają w połowie marca, zaś jego premiera rynkowa odbędzie się w czerwcu.

/ 10Prezentacja w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

4-cylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 2 l generuje 360 KM mocy i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, spalając przy tym średnio 7,5 l/100 km. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,8 s a ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

2-litrowy silnik turbo pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności (181 KM) plasuje się na równi z autami supersportowymi. W trakcie jego rozwoju projektanci skupili się na ograniczeniu emisji cząstek stałych - w efekcie GLA 45 AMG już teraz spełnia wymagania drugiego etapu normy Euro 6, które wejdą w życie w 2017 r. W modelu zastosowano napęd na obie osie AMG 4MATIC oraz 7-stopniową przekładnię AMG SPEEDSHIFT DCT.

Zamówienia na samochód ruszają w połowie marca, zaś jego premiera rynkowa odbędzie się w czerwcu.

/ 10Prezentacja w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

4-cylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 2 l generuje 360 KM mocy i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, spalając przy tym średnio 7,5 l/100 km. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,8 s a ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

2-litrowy silnik turbo pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności (181 KM) plasuje się na równi z autami supersportowymi. W trakcie jego rozwoju projektanci skupili się na ograniczeniu emisji cząstek stałych - w efekcie GLA 45 AMG już teraz spełnia wymagania drugiego etapu normy Euro 6, które wejdą w życie w 2017 r. W modelu zastosowano napęd na obie osie AMG 4MATIC oraz 7-stopniową przekładnię AMG SPEEDSHIFT DCT.

Zamówienia na samochód ruszają w połowie marca, zaś jego premiera rynkowa odbędzie się w czerwcu.

/ 10Prezentacja w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

4-cylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 2 l generuje 360 KM mocy i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, spalając przy tym średnio 7,5 l/100 km. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,8 s a ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

2-litrowy silnik turbo pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności (181 KM) plasuje się na równi z autami supersportowymi. W trakcie jego rozwoju projektanci skupili się na ograniczeniu emisji cząstek stałych - w efekcie GLA 45 AMG już teraz spełnia wymagania drugiego etapu normy Euro 6, które wejdą w życie w 2017 r. W modelu zastosowano napęd na obie osie AMG 4MATIC oraz 7-stopniową przekładnię AMG SPEEDSHIFT DCT.

Zamówienia na samochód ruszają w połowie marca, zaś jego premiera rynkowa odbędzie się w czerwcu.

/ 10Prezentacja w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

4-cylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 2 l generuje 360 KM mocy i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, spalając przy tym średnio 7,5 l/100 km. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,8 s a ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

2-litrowy silnik turbo pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności (181 KM) plasuje się na równi z autami supersportowymi. W trakcie jego rozwoju projektanci skupili się na ograniczeniu emisji cząstek stałych - w efekcie GLA 45 AMG już teraz spełnia wymagania drugiego etapu normy Euro 6, które wejdą w życie w 2017 r. W modelu zastosowano napęd na obie osie AMG 4MATIC oraz 7-stopniową przekładnię AMG SPEEDSHIFT DCT.

Zamówienia na samochód ruszają w połowie marca, zaś jego premiera rynkowa odbędzie się w czerwcu.

/ 10Prezentacja w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

4-cylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 2 l generuje 360 KM mocy i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, spalając przy tym średnio 7,5 l/100 km. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,8 s a ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

2-litrowy silnik turbo pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności (181 KM) plasuje się na równi z autami supersportowymi. W trakcie jego rozwoju projektanci skupili się na ograniczeniu emisji cząstek stałych - w efekcie GLA 45 AMG już teraz spełnia wymagania drugiego etapu normy Euro 6, które wejdą w życie w 2017 r. W modelu zastosowano napęd na obie osie AMG 4MATIC oraz 7-stopniową przekładnię AMG SPEEDSHIFT DCT.

Zamówienia na samochód ruszają w połowie marca, zaś jego premiera rynkowa odbędzie się w czerwcu.

/ 10Prezentacja w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

4-cylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 2 l generuje 360 KM mocy i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, spalając przy tym średnio 7,5 l/100 km. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,8 s a ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

2-litrowy silnik turbo pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności (181 KM) plasuje się na równi z autami supersportowymi. W trakcie jego rozwoju projektanci skupili się na ograniczeniu emisji cząstek stałych - w efekcie GLA 45 AMG już teraz spełnia wymagania drugiego etapu normy Euro 6, które wejdą w życie w 2017 r. W modelu zastosowano napęd na obie osie AMG 4MATIC oraz 7-stopniową przekładnię AMG SPEEDSHIFT DCT.

Zamówienia na samochód ruszają w połowie marca, zaś jego premiera rynkowa odbędzie się w czerwcu.

/ 10Prezentacja w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

4-cylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 2 l generuje 360 KM mocy i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, spalając przy tym średnio 7,5 l/100 km. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,8 s a ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

2-litrowy silnik turbo pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności (181 KM) plasuje się na równi z autami supersportowymi. W trakcie jego rozwoju projektanci skupili się na ograniczeniu emisji cząstek stałych - w efekcie GLA 45 AMG już teraz spełnia wymagania drugiego etapu normy Euro 6, które wejdą w życie w 2017 r. W modelu zastosowano napęd na obie osie AMG 4MATIC oraz 7-stopniową przekładnię AMG SPEEDSHIFT DCT.

Zamówienia na samochód ruszają w połowie marca, zaś jego premiera rynkowa odbędzie się w czerwcu.

10 / 10Prezentacja w Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

4-cylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 2 l generuje 360 KM mocy i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, spalając przy tym średnio 7,5 l/100 km. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,8 s a ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to 250 km/h.

2-litrowy silnik turbo pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności (181 KM) plasuje się na równi z autami supersportowymi. W trakcie jego rozwoju projektanci skupili się na ograniczeniu emisji cząstek stałych - w efekcie GLA 45 AMG już teraz spełnia wymagania drugiego etapu normy Euro 6, które wejdą w życie w 2017 r. W modelu zastosowano napęd na obie osie AMG 4MATIC oraz 7-stopniową przekładnię AMG SPEEDSHIFT DCT.

Zamówienia na samochód ruszają w połowie marca, zaś jego premiera rynkowa odbędzie się w czerwcu.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka