Mercedes E 350 CDI

Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

/ 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

/ 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

/ 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

/ 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

/ 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

/ 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

/ 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

/ 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

10 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

11 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

12 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

13 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

14 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

15 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

16 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

17 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

18 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

19 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

20 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

21 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

22 / 22Kąpiel w luksusie

Obraz
© WP.PL

Klasa E nie należy do najmłodszych już przedstawicieli limuzyn premium. Debiut odmiany przedliftingowej nastąpił jeszcze w 2009, a auto wciąż trzyma formę. Wzmocniła ją na pewno modernizacja przeprowadzona w zeszłym roku. Do najważniejszych zmian należy zaliczyć front auta i przy okazji wprowadzenie 9-stopniowej skrzyni biegów współpracującej z odmianą 350 CDI. To nowy krok w stronę oszczędności i luksusu.

Paleta jednostek napędowych pozwala na dopasowanie dynamiki i ekonomiki silnika do potrzeb każdego z potencjalnych nabywców. Chcąc jednak połączyć przyjemność prowadzenia z rzadkimi wizytami pod dystrybutorem, warto bliżej przyjrzeć się wersji 350 BlueTec. Turbodoładowany diesel napędza zdecydowaną większość modeli Mercedesa, ale w tym przypadku sprawdza się nad wyraz dobrze. Występuje z automatyczną przekładnią o siedmiu stopniach, napędem na jedną lub obie osie, a także z najnowszą propozycją w postaci 9-biegowego automatu. Trzylitrowy motor rozwija 252 konie mechaniczne, 620 Nm i spełnia normy Euro 6. Do pierwszej setki przyspiesza w 6,6 sekundy, zużywając przy tym ledwie zauważalne ilości paliwa.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy