Mercedes-AMG E 63
Najmocniejsza Klasa E w historii
Gama Mercedesa Klasy E wzbogaciła się o najmocniejszy w historii wariant. Zamontowany pod maską AMG E 63 silnik generuje zależnie od wersji 571 lub 612 koni mechanicznych
Gama Mercedesa Klasy E wzbogaciła się o najmocniejszy w historii wariant. Zamontowany pod maską AMG E 63 silnik generuje zależnie od wersji 571 lub 612 koni mechanicznych.
Samochód posiada nowy pas przedni - pokrywa silnika została osadzona jak w modelach coupe. Przednia krawędź maski nie dosięga lamp, nadkola poszerzono o 17 mm, zdecydowano się także na użycie nowej osłony chłodnicy z dwiema srebrnymi listwami, pionowym żebrowaniem i oznaczeniem AMG. Przedni zderzak posiada czarne prowadnice powietrza, masywny spojler oraz duże wloty powietrza po bokach. Z tyłu natomiast uwagę zwracają spojler, zderzak z nakładką w kształcie dyfuzora oraz dwie podwójne końcówki układu wydechowego. Wyróżnikiem mocniejszej wersji S są chromowane wstawki progów i tylnego zderzaka.
W kabinie znajdziemy szereg specjalnie zaprojektowanych detali - sportową, obszytą czarną skórą kierownicę z galwanizowanymi łopatkami zmiany biegów, przednie fotele sportowe czy nowe tapicerki z skóry nappa lub połączenia skóry z mikrofibrą. Opcjonalnie dostępne będą siedzenia AMG Performance ze zintegrowanymi zagłówkami. Standardowo zaś montowane będą dwa wyświetlacze na kokpicie, panel wskaźników z motywem flagi wyścigowej czy analogowy zegarek IWC.