Mazda3 MPS

None

Obraz

/ 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

/ 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

/ 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

/ 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

/ 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

/ 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

/ 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

/ 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

/ 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

10 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

11 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

12 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

13 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

14 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

15 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

16 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

17 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

18 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

19 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

20 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

21 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

22 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

23 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

24 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

25 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

26 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

27 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

28 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

29 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

30 / 30Wściekła trójka z Japonii

Obraz
© Mazda

Pod maską samochodu kryje się jeden z najmocniejszych i największych silników montowanych serynie w autach kompaktowych. Mazda zdecydowała się na czterocylindrową jednostkę DISI o pojemności 2.3 l. Motor dzięki turbosprężarce dysponuje mocą 260 KM przy 5 500 Obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm już przy 3 000 Obr/min. Dzięki temu auto rozpędza się do pierwszej setki w zaledwie 6.1 sek. Natomiast prędkość maksymalna została określona na 250 km/h. Spalanie jakie podaje producent to 13,2 l w cyklu miejskim oraz 7,5 l/100 km na trasie. Średni wynik jaki podaje Mazda, to 9.6 l na każde 100 km.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła