Mazda3: frankfurcki debiutant

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje najnowsza Mazda3. Choć model trafi do sprzedaży dopiero w październiku, to już sprawdził się na drodze podczas ekstremalnej jazdy testowej

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

10 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

11 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

12 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

13 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

14 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

15 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

16 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

17 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

18 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

19 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

20 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

21 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

22 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

23 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

24 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

25 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

26 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

27 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka