Mazda3: frankfurcki debiutant

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje najnowsza Mazda3. Choć model trafi do sprzedaży dopiero w październiku, to już sprawdził się na drodze podczas ekstremalnej jazdy testowej

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

/ 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

10 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

11 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

12 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

13 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

14 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

15 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

16 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

17 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

18 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

19 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

20 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

21 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

22 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

23 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

24 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

25 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

26 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

27 / 27Trzecia generacja popularnej "Japonki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka zdecydowała się na niekonwencjonalny sprawdzian - konwój nowych Mazd3 wyruszył prosto z fabryki w Hiroszimie do Frankfurtu. Za kierownicami zasiedli dziennikarze, blogerzy i fani Mazdy z całego świata. Pojazy przemierzają 9 stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach m. in. Rosji.

Mazda3 jako jeden z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do Internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w pojeździe z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio, Facebooka czy Twittera. We wnętrzu znajduje się zoptymalizowany system sterowania z nowym wyświetlaczem head-up oraz pokrętłem sterującym.

Podobnie jak dwie poprzednie generacje Mazdy3, debiutanta stworzono w stylizacji KODO, zaś nadwozie dostosowano do sportowo-kompaktowego charakteru. Projektanci zdecydowali się na zastosowanie nadwozia z aerodynamiką pozwalającą oszczędzać paliwo.

Mazda3 jest trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe, 6-biegowe skrzynie - zarówno automatyczne jak i manualne.

Źródło: Mazda

ll/moto.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy