Mazda3

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

/ 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

/ 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

/ 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

/ 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

/ 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

/ 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

/ 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

/ 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

10 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

11 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

12 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

13 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

14 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

15 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

16 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

17 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

18 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

19 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

20 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

21 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

22 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

23 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

24 / 24Może pobić najlepszych!

Obraz
© Michał Grygier

To już trzecia generacja bestselleru Mazdy. To także wielkie oczekiwania, spore ambicje i olbrzymie szanse na sukces komercyjny. Czy pokona Golfa? A czemu nie!

W Europie segment C jest jednym z najważniejszych. Konkurencja jest olbrzymia! Przy rocznej sprzedaży około 3 milionów egzemplarzy, oznacza to dla producentów spory kawałek motoryzacyjnego tortu. Warunek sukcesu jest jeden - to musi być wyjątkowo smaczny kawałek tortu, bo klient szukający kompaktu jest bardzo wymagający. Gdyby Volkswagen zepsuł Golfa, Ford Focusa to mieliby spore problemy, dlatego niemal do żadnego innego z aut masowi producenci nie przykładają się tak bardzo. Kompakt po prostu dla niektórych musi się udać.

Działy marketingu lubią czasem przesadzić z opisem, dodać filozofię tam, gdzie albo jej nie ma, albo jest solidnie naciągana. Nie inaczej jest w przypadku Mazdy. Określa swoje nowe dziecko w samych superlatywach - i nic dziwnego - do tego został powołany. Wygląd nie jest po prostu wyglądem, nadwoziem, ale odnosi się do japońskiego słowa "KODO" określanego jako "Dusza Ruchu". Jest też cała filozofia Zoom-Zoom, mamy również ideę "Jinba Ittai" czyli "jedność kierowcy i samochodu". Od tego może się zakręcić w głowie, a wszystko i tak sprowadza się do technologii, możliwości samochodu, wyglądu (ładnego lub mniej) i ceny.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła