Mazda CX-5

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

/ 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

/ 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

/ 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

/ 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

/ 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

/ 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

/ 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

/ 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

10 / 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

11 / 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

12 / 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

13 / 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

14 / 14Nowa odsłona popularnego SUV-a

Obraz
© zdjęcie producenta

Mazda CX-5 w nowym wydaniu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzedniego modelu, ale zmiany są zauważalne. Przeprojektowano kształt osłony chłodnicy, a wzdłuż dolnej linii okien pociągnięto chromowaną listwę zachodzącą na tylny słupek. Na przednim zderzaku zniknęły duże halogeny, a zamiast nich znalazły się niewielkie światła na samym dole.

Spore zmiany zaszły we wnętrzu, które teraz przypomina inne najnowsze modele Mazdy jak 2, 3 lub CX-3. Oznacza to np. znany z tych samochodów panel sterowania klimatyzacją i ekran systemu multimedialnego oraz nawigacji wystający z konsoli środkowej.

Bez zmian natomiast pozostały jednostki napędowe. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemności 2,0 i 2,5 l lub dieslem 2,2 l, przy czym te dwie pierwsze konstrukcje nadal będą pracować bez pomocy turbosprężarki. Mazda zapewnia też dobre właściwości jezdne dzięki systemowi G-Vectoring Control oraz większej sztywności nadwozia.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy