Mazda 3 

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

10 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

11 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

12 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

13 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

14 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

15 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

16 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

17 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

18 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025