Mazda 3 

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

/ 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

10 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

11 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

12 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

13 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

14 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

15 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

16 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

17 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

18 / 18Postrach wśród kompaktów

Obraz
© WP.PL

Nowa filozofia budowania samochodów przez japońskiego producenta zdaje egzamin. Spory sukces odniósł model CX-5, a na szóstkę trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model, mogący poważnie namieszać w segmencie zdominowanym od lat przez Volkswagena, Forda i Opla. Mierzące 446,5 centymetra nadwozie Mazdy zaprojektowano w stylu Kodo. Dynamiczne przetłoczenia wespół z przednimi kloszami w kształcie łez i gwałtownie opadającą klapą bagażnika skutecznie wyróżniają azjatycki samochód.

Zdecydowanie jednym z najsłabszych punktów trójki jest paleta jednostek napędowych. Obecnie w gamie znajdują się tylko dwa silniki o pojemnościach 1,5 i 2,0 l. Słabszy rozwija 100 koni mechanicznych i 150 Nm momentu obrotowego, co wystarcza do osiągnięcia pierwszej setki już w 10,8 sekundy. 2,0 l występuje w dwóch wariantach mocy. Podstawowy generuje 120 KM i z pewnością zasługuje na bycie poważną alternatywą dla dowsizingowych produktów zasilanych przy pomocy turbosprężarki. Spala niewiele więcej od TSI i Ecoboosta, a gwarantuje znacznie dłuższą i przede wszystkim bezproblemową eksploatację. Póki nie znamy szczegółów dotyczących odmiany MPS, najmocniejszy wariant stanowi 165-konna benzyna.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka