Mają przyciągać oko. Honda przygotowała nowe kolory dla Gold Wingów i Rebeli

Nawet jeśli dany motocykl nie ma nowości technicznych na nowy sezon, to producenci starają się zaoferować klientom choćby inne wersje kolorystyczne. Tak też jest w przypadku Hondy. Nowe barwy przygotowano dla obu wersji Gold Winga, a także dla modeli CMX500 Rebel i CMX1100 Rebel.

Honda CMX1100 RebelHonda CMX1100 Rebel
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Honda
Szymon Jasina

Honda CMX500 Rebel to mały cruiser na prawo jazdy kategorii A2 oferowany od 2017 r. Napędzana jest silnikiem o pojemności 471 cm3, mocy 46 KM i momencie obrotowym 43,3 Nm. Jest to najpopularniejszy model w tej klasie w Europie. Do tej pory dostępny był z lakierami: szarym, czarnym i matowym niebieskim. Od 2022 r. do oferty dołączy też zielony (oliwkowy) o nazwie Pearl Organic Green.

Honda CMX500 Rebel
Honda CMX500 Rebel © Materiały prasowe | Honda

Od roku w ofercie Hondy jest też większy CMX1100 Rebel. W jego przypadku sercem jest silnik 1084 cm3 z modelu Africa Twin, który generuje 87 KM i 98 Nm. Ten japoński cruiser do tej pory sprzedawany był jedynie z najbardziej klasycznym lakierem – czarnym. Teraz wreszcie klienci będą mieli wybór, gdyż pojawi się brązowa opcja Pearl Stallion Brown.

Honda GL1800 Gold Wing
Honda GL1800 Gold Wing © Materiały prasowe | Honda

Honda GL1800 Gold Wing to od lat jeden z najsłynniejszych (i największych) motocykli turystycznych na rynku. Wersja standardowa z przekładnią DCT nadal będzie dostępna w jednym kolorze, ale nowym. Będzie to ciemnoniebieski matowy lakier Mat Jeans Blue Metallic z czerwonymi detalami.

Honda GL1800 Gold Wing Tour
Honda GL1800 Gold Wing Tour © Materiały prasowe | Honda

W przypadku modelu GL1800 Gold Wing Tour ze skrzynią DCT w ofercie pozostanie czarny lakier (który dodatkowo uzupełni czarne wykończenie silnika), a zniknie z niej czerwony. W jego miejsce pojawią się jednak dwa nowe – niebieski (Glint Wave Blue Metallic) i biały (Pearl Glare White). W przypadku odmiany Tour z manualną przekładnią jedyną opcją pozostanie czarna, ale podobnie jak model z automatem będzie miała czarne elementy na silniku.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła