Land Rover Discovery Sport

Land Rover zaprezentował nowego Discovery Sport. Jest to pierwszy przedstawiciel nowej rodziny modeli Discovery.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

/ 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

/ 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

/ 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

/ 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

/ 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

/ 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

/ 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

/ 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

10 / 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

11 / 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

12 / 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

13 / 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

14 / 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

15 / 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

16 / 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

17 / 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

18 / 18Kompaktowy SUV na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

- Premiera Discovery Sport jest przełomowym momentem w 66-letniej historii naszej marki. Wprowadzamy nie tylko pierwszego przedstawiciela powiększającej się rodziny Discovery, ale także uniwersalną konfigurację foteli 5+2 w segmencie kompaktowych pojazdów sportowo-użytkowych klasy premium - powiedział Phil Popham z Jaguar Land Rover Group.

W samochodzie wprowadzono nowe rozwiązania stylistyczne służące wyraźniejszemu rozróżnieniu pomiędzy reprezentującymi różne segmenty modelami - luksusowemu Range Rover, rekreacyjnemu Discovery i wielozadaniowemu Defenderowi. Należą do nich maksymalnie wysunięte do narożników nadwozia koła, linia pokrywy silnika kończąca się uskokiem za którym biegnie wznosząca się dolna krawędź szyb, środkowa konsola zachodząca na deskę rozdzielczą oraz proste i minimalistyczne powierzchnie.

Nadwozie zbudowano z wysokowytrzymałej stali, stali borowej oraz lekkich stopów aluminium. Takie zestawienie materiałów zapewnilo mocną, sztywną a zarazem lekką konstrukcję. Za poprawę zwrotności odpowiada nowa, wielowahaczowa konstrukcja tylnego zawieszenia. Zwiększone wykrzyżowanie osi wraz z lekkimi aluminiowymi elementami zawieszenia i odpowiednią charakterystyką amortyzatorów zapewniają wysoki komfort jazdy niezależnie od rodzaju nawierzchni. Nowa tylna oś przyczyniła się także do obniżenia hałasu we wnętrzu.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne