WAŻNE
TERAZ

Czarne chmury nad Wąsikiem i Kamińskim. Jest ruch prokuratury

Kia Sorento

Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP/Piotr Mokwiński

/ 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

/ 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

/ 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

/ 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

/ 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

/ 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

/ 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

/ 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

/ 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

10 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

11 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

12 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

13 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

14 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

15 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

16 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

17 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

18 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

19 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

20 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

21 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

22 / 22Bardziej europejska

Obraz
© WP/Piotr Mokwiński

Sorento nigdy nie biło się w Polsce o prym w rankingach sprzedaży, ale na świecie udało się Koreańczykom znaleźć ponad 2 miliony nabywców. Przestronne wnętrze, dość atrakcyjna cena i przyzwoity wygląd nie przekonały Polaków do azjatyckiej definicji SUV-a. Z najnowszym wcieleniem ma być zupełnie inaczej. Kia zdecydowanie dojrzała do bycia poważnym graczem w segmencie dla najbardziej wymagających klientów. Trzecia generacja urosła, zyskała na atrakcyjności i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

O tym, że Azjaci przyłożyli się do projektu Sorento niech świadczy wartość współczynnika oporu powietrza – 0,33. To bardzo przyzwoity wynik wyraźnie sugerujący Europejczykom, że Kia zamierza na dłużej zadomowić się w klasie SUV-ów. Ponadto, do dyspozycji klienta oddano ksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej, 8 lakierów (perłowych i metalicznych), a także 3 wzory aluminiowych obręczy w rozmiarze od 17 do 19 cali. Zwarta karoseria z długą maską i potężnych gabarytów atrapą chłodnicy stylizowaną na plaster miodu, zwiastuje nowy kierunek stylistyczny samochodów tego koncernu. Płyta podłogowa pozostała ta sama, co w poprzedniej generacji, ale konstrukcja znacznie odmłodniała.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła