Trwa ładowanie...

Kawasaki wraca z dużo tańszą, podstawową wersją modelu Versys 1000. Zachęca ceną

Kawasaki Versys 1000 to największy motocykl turystyczny japońskiej marki. Ostatnio oferowany był tylko w odmianach S i SE, ale w 2022 r. dostępna będzie też bazowa wersja, która dzięki brakowi kilku dodatków ma być zauważalnie tańsza.

Kawasaki Versys 1000 SEKawasaki Versys 1000 SEŹródło: Materiały prasowe, fot: Kawasaki
d6y8xdh
d6y8xdh

Kawasaki Versys 1000 to motocykl turystyczny, który najlepiej czuje się na asfalcie i został stworzony do komfortowego pokonywania długich tras. Nietypowo dla motocykli tego typu (ale już typowo dla japońskich konstrukcji) napędzany jest czterocylindrowym rzędowym silnikiem, który zapewnia wysoką kulturę pracy. Z pojemności 1043 cm3 generowana jest maksymalna moc 120 KM przy 9000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 102 Nm przy 7500 obr./min.

Największy turystyk Kawasaki na 2022 r. nadal będzie oferowany w wersjach S i SE. Ta pierwsza ma zestaw elektronicznych systemów jak cornering ABS, tempomat czy wybór trybów jazdy. Na wyposażeniu jest też quickshifter czy kolorowy ekran komputera, który umożliwia połączenie z telefonem. Kawasaki Versys 1000 SE dodatkowo wyposażony jest w sterowane elektronicznie zawieszenie Skyhook.

Podstawowe Kawasaki Versys 1000 Materiały prasowe
Podstawowe Kawasaki Versys 1000Źródło: Materiały prasowe, fot: Kawasaki

Na 2022 r. do oferty dołączy trzecia odmiana tego japońskiego motocykla turystycznego. Kawasaki Versys 1000 będzie podstawową wersją. Będzie ona miała zbliżone wyposażenie do modelu S, ale zabraknie w nim reflektorów doświetlających zakręty, kolorowego wyświetlacza TFT, quickshiftera (który można dokupić) i trybów jazdy. Bazowa odmiana otrzyma też mniej wytrzymały lakier swojego czarno-zielonego malowania (które będzie nieco inne niż w wersjach S i SE).

d6y8xdh

Podstawowe Kawasaki Versys 1000 będzie sporo tańsze. Polskie ceny nie zostały jeszcze podane, ale w Niemczech kosztuje on 11 995 euro w porównaniu do 14 695 euro za odmianę S i 16 695 euro za wersję SE. Oznacza to, że model podstawowy jest o 2700 euro (ponad 12 300 zł) tańszy od S i aż o 4700 euro (blisko 21 500 zł) tańszy od SE. W Polsce Kawasaki Versys 1000 powinien kosztować około 60 tys. zł lub nawet nieco poniżej tej kwoty.

Kawasaki Versys 1000 SE Materiały prasowe
Kawasaki Versys 1000 SEŹródło: Materiały prasowe, fot: Kawasaki
Kawasaki Versys 1000 SE Materiały prasowe
Kawasaki Versys 1000 SEŹródło: Materiały prasowe, fot: Kawasaki
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d6y8xdh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6y8xdh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj