WAŻNE
TERAZ

Domen Prevc zwyciężył w Wiśle. Polak dopiero piąty

Jeep Renegade

Po raz pierwszy w historii nad nowym modelem Jeepa pracowały dwa zespoły: włoski i amerykański. Każdy przyzwyczajony do pracy w innym stylu. Włosi odpowiadali m.in. za technikę, ale to amerykanie zajęli się dopracowaniem parametrów offroadowych i stylistyką nowego modelu.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

10 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

11 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

12 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

13 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

14 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

15 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

16 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

17 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

18 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

19 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

20 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

21 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

22 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

23 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

24 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

25 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

26 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

27 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

28 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

29 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

30 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

31 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

32 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

33 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

34 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

35 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

36 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

37 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

38 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

39 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

40 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

41 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

42 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

43 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

44 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

45 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

46 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

47 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

48 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

49 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

50 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

51 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

52 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

53 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

54 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

55 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

56 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka