Jeep Renegade

Po raz pierwszy w historii nad nowym modelem Jeepa pracowały dwa zespoły: włoski i amerykański. Każdy przyzwyczajony do pracy w innym stylu. Włosi odpowiadali m.in. za technikę, ale to amerykanie zajęli się dopracowaniem parametrów offroadowych i stylistyką nowego modelu.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

/ 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

10 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

11 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

12 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

13 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

14 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

15 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

16 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

17 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

18 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

19 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

20 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

21 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

22 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

23 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

24 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

25 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

26 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

27 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

28 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

29 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

30 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

31 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

32 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

33 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

34 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

35 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

36 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

37 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

38 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

39 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

40 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

41 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

42 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

43 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

44 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

45 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

46 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

47 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

48 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

49 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

50 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

51 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

52 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

53 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

54 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

55 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

56 / 56Wielkie zaskoczenie Yeti

Obraz
© WP.PL

Produkowany w odnowionych zakładach we włoskim Melfi, Jeep Renegade jest konkurentem dla takich samochodów, jak Volkswagen Tiguan, Opel Mokka czy Skoda Yeti. Dla tej ostatniej chyba najbardziej, bo cena obu aut ma być zbliżona.
Renegade pod względem stylistyki jest samochodem radykalnym. Takim, który będzie mieć swoich zdecydowanych zwolenników i przeciwników. Wątpliwości nikomu nie pozostawią za to jego własności jezdne. To największe zaskoczenie. Renegade świetnie się sprawdza w każdych warunkach i na każdej nawierzchni.
Jak to robi? Przede wszystkim za sprawą zawieszenia o sporym skoku. Skalibrowano je tak, że na szosie ten przysadzisto wyglądający, prostokątny samochodzik mknie niemal tak sprawnie, jak nisko zawieszona osobówka, a gdy zjedziemy z ubitego szlaku - docenimy jego własności terenowe. Tu przydaje się maksymalne wychylenie koła w zakresie do 205 mm. I prześwit - do 210 mm w najbardziej uterenowionej wersji Trailhawk.

* NOWY JEEP RENEGADE - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TEKSTU * Dostępne są wersje, przenoszące moment obrotowy wyłącznie na przednią oś. Jeśli jednak chcemy poszaleć w terenie, przydadzą się układy 4x4. Do wyboru mamy dwa: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Pierwszy dysponuje czterema, a drugi pięcioma programami do jazdy terenowej. Wersja Low ma dodatkowy program do jazdy po skałach, a także układ kontroli zjazdu i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025