WAŻNE
TERAZ

Osiem goli w meczu FC Barcelony

Jeep Grand Cherokee

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

/ 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

/ 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

/ 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

/ 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

/ 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

/ 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

/ 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

/ 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

10 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

11 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

12 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

13 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

14 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

15 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

16 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

17 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

18 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

19 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

20 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

21 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

22 / 22"Amerykanin" w Europie

Obraz
© WP.PL

Trzeba przyznać, że Grand Cherokee ma swój niepowtarzalny charakter. Jego zewnętrzną urodę wyznacza masywność i minimalna liczba obłości. Karoseria osadzona na 20-calowych obręczach z niskoprofilowymi oponami, wraz z dziesiątkami chromowanych elementów stanowi spójną i stosunkowo ekstrawagancką całość. To przeciwieństwo konserwatywnej koncepcji SUV-a, do której przez lata przyzwyczajali nas Niemcy. Blisko 5-metrowy krążownik ma również wspólny pierwiastek z czołgiem. To bardzo skromna przeszklona powierzchnia i maleńkie, na tle muskulatury nadwozia, przednie reflektory wsparte technologią LED-ową.

SUV-y w Europie kojarzą się zazwyczaj z dieslami. Inaczej przedstawia się sytuacja w Stanach, choć teraz można już kupić w wielu miejscach odmianę wysokoprężną. W związku z powyższym, Jeep musiał dopasować się do uwarunkowań rynku i preferencji klientów, wprowadzając nową wersją silnikową. Taką jest właśnie trzylitrowy diesel z turbodoładowaniem o mocy 250 koni mechanicznych i 570 Nm momentu obrotowego. To najchętniej wybierana jednostka napędowa, choć w alternatywie pozostają jeszcze trzy benzyny: 3,6, 5,7 i 6,4 l. Dwie ostatnie mają 8 cylindrów i zdecydowanie unikalne brzmienie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka