| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11973/i30093710-550.jpeg',550,366) ) |
| --- | Jedną z premier zaprezentowanych przez koncernu Hyundai podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie 2007 jest pięciodrzwiowy hatchback i30, który będzie rywalizował z najsilniejszymi konkurentami z segmentu C.
Stylistyka nadwozia modelu i30 doskonale łączy w sobie dynamikę i elegancję. Płynne, lekko falujące linie kontrastujące z mocno zaakcentowanymi przetłoczeniami odzwierciedlają siłę i nieco zadziorny charakter i30. | [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11973/i3013375-550.jpeg',550,366) ) |
| --- | Wrażenie to uwypukla szeroki rozstaw kół i relatywnie długi rozstaw osi, typowy dla usportowionych konstrukcji. Z drugiej strony, klasyczne proporcje uzyskane dzięki wyraźnie poprowadzonej linii bocznej wzmagają poczucie bezpieczeństwa i luksusu.
Wysublimowany design, ponadprzeciętny komfort podróżowania z domieszką dynamicznych silników to doskonały przepis na sukces. To dlatego Hyundai i30 oferuje wystarczająco dużo miejsca dla podróżujących oraz ich bagaży, daje im pełne poczucie bezpieczeństwa, a u kierowcy wywołuje duży uśmiech na twarzy. | [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11973/i302314345-550.jpeg',550,319) ) |
| --- | Wielka w tym zasługa doskonałych jednostek napędowych, które skrojono na miarę nowoczesnego kierowcy. Trzy silniki wysokoprężne i trzy benzynowe w połączeniu z precyzyjnie działającymi przekładniami manualnymi bądź automatycznymi stworzono specjalnie z myślą o europejskich drogach.
To właśnie klienci ze Starego Kontynentu stanowią główną grupę docelową nowego Hyundaia i30, dlatego można mieć pewność, że auto spełni wszelkie potrzeby dość wymagających nabywców. W Polsce samochód pojawi się wczesną jesienią 2007 roku w wersji hatchback. W niedalekiej przyszłości do gamy dołączy pakowne kombi. Jest na co czekać!
Źródło: Moto Target