Honda CR-V 2,2 i-DTEC Lifestyle

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

/ 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

/ 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

/ 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

/ 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

/ 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

/ 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

/ 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

/ 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

10 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

11 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

12 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

13 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

14 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

15 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

16 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

17 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

18 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

19 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

20 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

21 / 21Japonia podbija Europę

Obraz
© Piotr Mokwiński

SUV-y i crossovery biją wszelkie rekordy popularności na Starym Kontynencie. Tiguan, RAV4 i Sportage od wielu lat przodują w rankingach sprzedaży. Niedaleko za nimi od zawsze plasuje się Honda z modelem CR-V.

Poprzednia generacja uchodziła za bardzo solidny produkt, ale bez polotu. Ot, konserwatywna propozycja z Dalekiego Wschodu. Najnowsze wcielenie kompaktowego pojazdu o uniwersalnym charakterze może mocno namieszać w strukturach popularności tego segmentu. Poza atrakcyjnym designem, oferuje klientowi szereg gadżetów elektronicznych dotąd niespotykanych w tym samochodzie i bardzo ciekawego diesla odznaczającego się dobrą dynamiką połączoną z umiarkowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy.

Prezencja obecnego w salonach od zeszłego roku wcielenia nie odbiega znacząco od wcześniejszej generacji CR-V. Projektanci skupili się na wygładzeniu zmarszczek i innych elementów postarzających wciąż atrakcyjną sylwetkę. Dynamiczne przetłoczenia boczne w połączeniu z wyrazistym przodem z wyeksponowanym grillem oraz dokładką pod zderzakiem wykonaną z ciemnego plastiku, dodają autu nieco terenowego charakteru. Tył samochodu zdobi pionowa klapa bagażnika i długie klosze zachodzące na błotniki. Przyciemnione szyby, podobnie jak 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagają niewielkiej, ale jednak dopłaty (w wersji Lifestyle i Executive standard).

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3