Honda Civic Type-R

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym - od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

/ 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

/ 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

/ 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

/ 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

/ 32Prezent dla fanów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

/ 32Prezent dla fanów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

/ 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

/ 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

10 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

11 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

12 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

13 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

14 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

15 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

16 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

17 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

18 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

19 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

20 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

21 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

22 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

23 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

24 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

25 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

26 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

27 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

28 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

29 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

30 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

31 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

32 / 32Prezent dla fanów

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka sportowego japońskiego hatchbacka jest jego największym znakiem rozpoznawczym – od wydatnego splittera na przodzie, po ogromny spoiler i dyfuzor z tyłu. Civic Type R po prostu już seryjnie wygląda, jakby przeszedł przez ręce mechaników z warsztatu tuningowego. Jest przeciwieństwem choćby Volkswagena Golfa, który nawet w wersjach GTI i R jest spokojny, ułożony i nie daje po sobie poznać drzemiącego w nim potencjału. W przypadku Hondy jest odwrotne. Tu wszystko krzyczy „patrz na mnie, jestem piekielnie szybki”.

Turbodoładowana jednostka o pojemność 2,0 l oferuje kierowcy 310 KM i 400 Nm. To rekordowe wartości w przednionapędowym hot hatchu i wystarczy wcisnąć pedał przyspieszenia, aby się o tym przekonać. Japoński producent podkreśla, że jest to pierwszy silnik VTEC wspomagany sprężarką. To właśnie ta znana technologia Hondy pomaga poprawić osiągi na niskich obrotach, gdy zwiększane jest ciśnienie wydechu, co wpływa na skuteczność doładowania. Dzięki temu możliwe było zastosowanie mniejszej i bardziej efektywnej turbiny.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025