Ford Kuga

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

/ 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

/ 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

/ 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

/ 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

/ 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

/ 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

/ 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

/ 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

10 / 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

11 / 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

12 / 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

13 / 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

14 / 14SUV Forda po zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przedstawił szczegóły nowej wersji modelu Kuga. Poznaliśmy też cennik tego SUV-a - najtańsza wersja będzie kosztować 97 950 zł.

Wizualnie auto upodobniło się do większego modelu Edge. Duża, trapezoidalna osłona chłodnicy oraz mniejszy wlot powietrza poniżej sąsiadują z nowymi, smukłymi reflektorami ze zintegrowanymi światłami dziennymi LED i lampami przeciwmgielnymi. Z tyłu uwagę zwracają zmienione światła zespolone. Klientom oferowana będzie szeroka gama 17-, 18- i 19-calowych felg aluminiowych, dostępne będą też dwa nowe kolory nadwozia. Ciekawym rozwiązaniem jest elektrycznie wysuwany hak holowniczy, który chowa się pod tylnym zderzakiem.

We wnętrzu zdecydowano się na redukcję ilości przycisków. Dzięki zastąpieniu tradycyjnego hamulca ręcznego elektrycznym udało się wygospodarować więcej miejsca na schowki. Kierowca i pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy system SYNC 3, umożliwiający głosowe sterowanie muzyką, nawigacją, klimatyzacją oraz sparowanymi z autem smarftonami. Sercem SYNC 3 jest 8-calowy ekran dotykowy z interfejsem graficznym.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro