Ford Focus RS 

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

10 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

11 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

12 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

13 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

14 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

15 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka