Ford Focus RS 

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

/ 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

10 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

11 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

12 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

13 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

14 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

15 / 15Rodzinny sportowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie jest pierwsza okazja, aby szersza publiczność mogła zapoznać się z flagowym hot-hatchem Forda. Nowy Focus RS to pięciodrzwiowe rodzinne auto z duszą prawdziwego sportowca.

Wygląd nowego Forda Focusa RS, podobnie jak w przypadku poprzednika, nie pozostawia wątpliwości co do osiągów tego modelu. Z przodu – muskularna osłona chłodnicy i spoiler umieszczony na przednim zderzaku, z tyłu – duże skrzydło i dyfuzor z dwoma końcówkami układu wydechowe. Taki zestaw zapewnia, że najmocniejszy hot-hatch w ofercie amerykańskiej marki zwróci uwagę każdego.

Silnik napędzający Focusa w odmianie RS to 2,3-litrowa jednostka z doładowaniem produkująca ponad 320 KM.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025