Ford Focus

Podczas targów Mobile Class Congress w Barcelonie zadebiutował nowy Ford Focus. Jego prezentacja odbędzie się również w trakcie Salonu Samochodowego w Genewie

Obraz
Źródło zdjęć: © Zdjęcie producenta/Ford

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

10 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

11 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

12 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

13 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

14 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

15 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

16 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka