Ford Focus

Podczas targów Mobile Class Congress w Barcelonie zadebiutował nowy Ford Focus. Jego prezentacja odbędzie się również w trakcie Salonu Samochodowego w Genewie

Obraz
Źródło zdjęć: © Zdjęcie producenta/Ford

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

/ 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

10 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

11 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

12 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

13 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

14 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

15 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

16 / 16Prezentacja nowej odsłony bestselleru

Obraz
© Zdjęcie producenta/Ford

Nowa odsłona popularnego modelu powstała w ramach globalnej strategii produktowej "One Ford". Posiada ona zmienioną sylwetkę, nową maskę silnika, zmodernizowany pas oraz zintegrowaną osłonę chłodnicy. Całość sprawia, że auto wydaje się być szersze i niższe. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu. Węższe reflektory mają bardziej prostokątną formę, natomiast całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne oraz detale chromowane. Z tyłu znajdziemy nowy pas oraz węższe lampy.

We wnętrzu stworzono bardziej intuicyjny w obsłudze projekt deski rozdzielczej, kierownicy oraz centralnej konsoli z mniejszą liczbą przycisków i przełączników. Bardziej nowoczesny wygląd nadają także satynowa tapicerka w czarnym kolorze oraz elementy chromowane. Nowy schowek w konsoli centralnej jest większy i wyposażony w nowy, przesuwany podłokietnik. Zmieszczą się w nim butelki i kubki o różnych kształtach, przy czym jednocześnie można w nim umieścić butelkę o pojemności 1 l i 0,4-litrowy kubek. Za poprawę komfortu akustycznego odpowiadają grubsze dywaniki i boczne szyby oraz lepsze wygłuszenie komory silnika.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła