Fiat Doblo

O tym, jak bardzo Polacy lubią włoskie produkty świadczy wolumen sprzedaży użytkowego Doblo w zeszłym roku. Do klientów trafiły 434 osobowe wersje i ponad 1 200 dostawczych. Starzejący się model wymagał odświeżenia, dlatego już wkrótce pojawi się w salonach najnowsze, 4-wcielenie. Produkowane w Turcji auto wyceniono na niecałe 54 tysiące złotych

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

/ 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

/ 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

/ 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

/ 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

/ 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

/ 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

/ 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

/ 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

10 / 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

11 / 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

12 / 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

13 / 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

14 / 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

15 / 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

16 / 16Wielozadaniowy Włoch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Najnowsze wcielenie Doblo trudno uznać za rewolucyjne. Gruntowny lifting odświeżył przednią część pojazdu, natomiast z boku i z tyłu zmiany są jedynie kosmetyczne. Ważniejszy jest jednak fakt, że sprzedawany na 29 rynkach Fiat występuje w trzech specyfikacjach wyposażeniowych, dwóch wysokościach dachu i rozstawu osi i 5 lub 7-osobowej konfiguracji wnętrza. Żaden z konkurentów nie wywołuje swoją urodą przyspieszonego bicia serca, a kształt bryły kombivana został podyktowany względami praktycznymi. Gdyby postawić obok siebie Berlingo, Partnera i Volkswagena Caddy, wszystkie wyglądałyby podobnie. Niemniej, między powyższymi konkurentami występują niewielkie różnice. W Doblo, co jest możliwe u rywali, nie dokupimy LED-owego oświetlenia do jazdy dziennej, a także poprawiających widoczność w nocy ksenonowych reflektorów. Póki co, w ofercie też nie ma odmiany z napędem 4x4 i zwiększonym prześwitem.

Największą zaletą Doblo jest bez dwóch zdań jego wnętrze. Od momentu wprowadzenia na rynek, auto znalazło blisko 1,5 miliona klientów na całym świecie, co skutecznie wymusza na inżynierach wprowadzanie ciągłych udoskonaleń. W czwartej generacji modułowość przestrzeni wewnętrznej świetnie oddaje aż 30 różnych konfiguracji ustawień foteli. Przedni fotel pasażera z łatwością ustawimy w pozycji stołu, co też pomoże przewieźć kilkumetrowe przedmioty. Drugi i trzeci rząd można składać, pochylać, wyjmować i przesuwać, dopasowując położenie do aktualnych potrzeb. Załadowanie lodówki, 60-calowego telewizora i taczki nie będzie stanowić dla Fiata najmniejszego problemu.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025