Fiat 500X

W momencie debiutu Jeepa Renegade`a wiedzieliśmy, że Fiat stworzy swój model na wzór i podobieństwo, czerpiąc pełnymi garściami ze zdobyczy technologicznych koncernowego bliźniaka. Długo nie musieliśmy czekać

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

/ 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

/ 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

/ 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

/ 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

/ 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

/ 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

/ 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

/ 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

10 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

11 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

12 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

13 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

14 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

15 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

16 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

17 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

18 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

19 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

20 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

21 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

22 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

23 / 23Do zadań specjalnych

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

500X pojawi się w polskich salonach na przełomie lutego i marca przyszłego roku, natomiast ceny poznamy jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem. Nieźle wygląda, dobrze jeździ, a do tego występuje w odmianie 4x4, dzięki czemu zjazd z utwardzonych szlaków nie będzie dla niego problemem. Nie będzie mieć jednak łatwego życia, bo na rynku funkcjonuje mocna konkurencja w postaci Nissana Juke`a, Peugeota 2008, czy francuskiego Captura.

Podniesioną i uterenowioną pięćsetkę produkuje włoska fabryka SATA w Melfi. Auto będzie wkrótce oferowane na 100 rynkach całego świata, więc nic dziwnego, że Fiat wiąże właśnie z tym modelem tak duże nadzieje. Drugi czynnik mogący wpłynąć istotnie na sukces stanowi rosnąca moda na crossovery. Klienci żądni są nowości, a Włosi dotychczas mieli w ofercie jedynie Sedici i znacznie większego i droższego Freemonta.

Swoją uniwersalnością i atrakcyjną stylizacją przypadnie Europejczykom do gustu i powinien na stałe zagościć wśród najchętniej wybieranych crossoverów. Oferuje szeroki wybór jednostek napędowych, przestronne i nieźle wykonane wnętrze, a także spore możliwości off-roadowe. Nie straszne mu nie tylko krawężniki, lecz również wypełnione błotem koleiny i wodne przeszkody. Do salonów sprzedaży zawita na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3