Ferrari 488 GTB

Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

/ 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

/ 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

/ 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

/ 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

/ 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

/ 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

/ 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

/ 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

10 / 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

11 / 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

12 / 12Zmiana filozofii

Obraz
© Szymon Jasina

Jednym z samochodów, które cieszą się największym zainteresowaniem podczas genewskich targów jest Ferrari 488 GTB. Stylistycznie jest to ewolucja modelu 458 Italia, ale pod spodem nastąpiła duża rewolucja, gdyż zdecydowano się na zamontowanie silnika wzmocnionego turbosprężarką.

Ferrari już od kilkudziesięciu lat dla swoich dwumiejscowych modeli z centralnie umieszczonym silnikiem stosuje tę samą metodę tworząc dwa kolejne auta – choć nowy samochód często mocno różni się technicznie, to pod względem wyglądu stanowi ewolucję poprzednika. W ten sposób parą dla 458 stało się Ferrari 488 GTB. Choć wydaje się, że modele te są bardzo podobne. To niemal wszystko uległo drobnym zmianom – od przedniego zderzaka, po tylne światła. Dodatkowo nowy model jest szerszy, aby zrobić miejsce wlotom powietrza niezbędnym w samochodzie z turbo.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro