Honda zaprezentowała nowy materiał promujący swoje najnowsze dziecko. Poniżej pokazujemy to krótkie wideo, które jest dobrym przykładem na to "jak powinno się pokazywać swoje samochody".
Bohaterem filmu jest nowa Honda CR-Z. To 90-sekundowe dzieło zostało wyprodukowane przez londyńską agencję Gaucho Productions. Klip w reżyserii Bena Hume-Patona powstał w przeciągu dwóch dni i dwóch nocy na południu Hiszpanii.
Honda CR-Z została wyposażona w system hybrydowy IMA, który współpracuje z 6-stopniową manualną skrzynią biegów. Co więcej, połączenie wydajnego silnika benzynowego o pojemności 1.5-litra z silnikiem elektrycznym pozwala uzyskać średnie zużycie paliwa na poziomie zaledwie 5,0 litrów/100 km przy niezwykle niskiej emisji CO2.
Kolejną ciekawostką jest funkcja dająca kierowcy możliwość wyboru jednego z trzech trybów jazdy - ECO, NORMAL i SPORT. Każdy z nich zakłada inne ustawienia reakcji przepustnicy, układu kierowniczego, czasu uruchamiania systemu, zatrzymywania silnika spalinowego na postoju (idle stop), klimatyzacji oraz poziomu wspomagania systemem IMA.
* TU ZNAJDZIESZ WIĘCEJ ZDJĘĆ HONDY CR-Z * W rezultacie, w zależności od potrzeb i sytuacji drogowej, prowadzący może wybierać pomiędzy jazdą dającą najwięcej przyjemności z podróżowania, jazdą maksymalnie ekonomiczną lub jazdą w trybie będącym kompromisem między dwiema poprzednimi opcjami.