Do oferty Kawasaki dołączy Z H2 SE. To ma być król nakedów
Doładowane Kawasaki H2 nie spoczywa na laurach. W gamie modelowej na 2021 r. znajdzie się wersja naked, czyli Z H2 w nowej, topowej odmianie oznaczonej symbolem SE. Jej najważniejszą największą nowością techniczną będzie zawieszenie Skyhook.
Kawasaki Z H2 SE ma tę samą ramę i doładowany silnik, co wersja standardowa. Oznacza to 998 cm3 i maksymalną moc 200 KM. Model Z H2 w porównaniu do Ninja H2 został pozbawiony sporych owiewek, szybki, a cały przód ze światłami wygląda zupełnie inaczej i jest zdecydowanie mniejszy. Jest to zatem Kawasaki Ninja H2 w wersji naked.
Oczywiście jest to też cały czas nowoczesny i piekielnie mocny motocykl. To oznacza, że Kawasaki Z H2 SE ma na pokładzie wszystkie zaawansowane rozwiązania – launch control, kontrolę trakcji, zaawansowany ABS, tempomat, quickshifter dla zmian biegów w górę i w dół, a także kilka trybów jazdy. Za zatrzymanie tej imponującej odpowiadają zaciski Brembo Stylema.
New 2021 Kawasaki Z H2 SE | Feature Video |
Największą nowością techniczną w Kawasaki Z H2 SE jest zawieszenie. Z przodu jest to elektronicznie sterowany widelec z lagami 43 mm Showa SFF-CA, natomiast z tyłu amortyzator BFRC. Jest to system Showa Skyhook, który dzięki elektronice automatycznie dostosowuje tłumienie zawieszenia. Ma on za zadanie utrzymywać motocykl w stabilności, gdy koła i amortyzatory podążają za nierównościami drogi. Praca systemu Skyhook zależna jest od prędkości motocykla, a dodatkowo system wykrywa też hamowanie i przeciwdziała nurkowaniu przodu.
Całość uzupełniają LED-owe światła i ekran systemu komputerowego umieszczony przy kierownicy. Za pomocą Bluetootha można do niego podłączyć telefon i sterować wieloma funkcjami motocykla za pomocą aplikacji Rideology. Kawasaki Z H2 SE Ma być królem supernakedów.