Trwa ładowanie...
kymco
Szymon Jasina
3 grudnia 2020, 13:44

Debiutuje Kymco KRV. To średniej wielkości skuter z rozwiązaniami z motocykli

Kymco stara się wyróżnić na rynku skuterów i trzeba przyznać, że każdy z nowych jednośladów tej marki ma jakieś wyróżniające go cechy. Model KRV wygląda na najbardziej typowy, jednak w jego przypadku wyjątkowe są rozwiązania techniczne niespotykane w tej klasie skuterów.

Kymco KRVKymco KRVŹródło: Materiały prasowe, fot: Kymco
dt1bsuj
dt1bsuj

Kymco zaprezentowało szereg skuterowych nowości – trójkołowy model CV3, elektryczny F9 czy stworzony do jazdy poza asfaltem DT X360. Najmniej wyróżniającym się w tym towarzystwie jest Kymco KRV. Jednak nie oznacza to, że tajwański producent nie postarał się, aby model ten wyróżniał się na tle konkurencji.

Kymco KRV to skuter napędzany silnikiem o pojemności 175,1 cm3, którego maksymalna moc to 16,7 KM osiągane przy 7500 obr./min. Natomiast maksymalny moment obrotowy wynosi 15,7 Nm przy 6000 obr./min. Jest to średniej wielkości skuter – mierzy on 1960 mm długości, 755 mm szerokości i 1115 mm wysokości. Kanapa znajduje się na wysokości 795 mm, a zbiornik paliwa mieści 7,2 l. Kymco KRV pod siedziskiem ma bagażnik, w którym bez problemu zmieści się jeden pełnowymiarowy kask. Skuter ten waży 133,5 kg.

Kymco KRV

Wszystkie te parametry nie odbiegają znacząco od typowych dla tego segmentu. Jednak tym, co wyróżnia Kymco KRV, są rozwiązania techniczne. Przede wszystkim, podobnie jak w motocyklach, ma on niezależny od silnika wahacz tylnego zawieszenia. To znacząco zmniejsza masę nieresorowaną, a zatem w mocno poprawia właściwości jezdne skutera. Jest to rozwiązanie stosowane przez Kymco też w dużo większym modelu AK550.

dt1bsuj

Na tym jednak nie koniec elementów, których niekoniecznie można się spodziewać w jednośladzie tego segmentu. Ma on hamulec tarczowy nie tylko z przodu, ale też z tyłu. Na liście wyposażenia standardowego znajdują się też ABS, kontrola trakcji i światła LED. Ponadto Kymco zapewnia, że zadbano o ergonomię jazdy – wygodną pozycję, zawieszenie dostosowane zarówno do jazdy w pojedynkę, jak i z pasażerem, a także nisko umieszczony środek ciężkości, co pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów.

Kymco KRV Materiały prasowe
Kymco KRVŹródło: Materiały prasowe, fot: Kymco
Kymco KRV Materiały prasowe
Kymco KRVŹródło: Materiały prasowe, fot: Kymco
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
dt1bsuj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dt1bsuj
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj