Debiutuje Kymco KRV. To średniej wielkości skuter z rozwiązaniami z motocykli

Kymco stara się wyróżnić na rynku skuterów i trzeba przyznać, że każdy z nowych jednośladów tej marki ma jakieś wyróżniające go cechy. Model KRV wygląda na najbardziej typowy, jednak w jego przypadku wyjątkowe są rozwiązania techniczne niespotykane w tej klasie skuterów.

Kymco KRVKymco KRV
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Kymco
Szymon Jasina

Kymco zaprezentowało szereg skuterowych nowości – trójkołowy model CV3, elektryczny F9 czy stworzony do jazdy poza asfaltem DT X360. Najmniej wyróżniającym się w tym towarzystwie jest Kymco KRV. Jednak nie oznacza to, że tajwański producent nie postarał się, aby model ten wyróżniał się na tle konkurencji.

Kymco KRV to skuter napędzany silnikiem o pojemności 175,1 cm3, którego maksymalna moc to 16,7 KM osiągane przy 7500 obr./min. Natomiast maksymalny moment obrotowy wynosi 15,7 Nm przy 6000 obr./min. Jest to średniej wielkości skuter – mierzy on 1960 mm długości, 755 mm szerokości i 1115 mm wysokości. Kanapa znajduje się na wysokości 795 mm, a zbiornik paliwa mieści 7,2 l. Kymco KRV pod siedziskiem ma bagażnik, w którym bez problemu zmieści się jeden pełnowymiarowy kask. Skuter ten waży 133,5 kg.

Kymco KRV

Wszystkie te parametry nie odbiegają znacząco od typowych dla tego segmentu. Jednak tym, co wyróżnia Kymco KRV, są rozwiązania techniczne. Przede wszystkim, podobnie jak w motocyklach, ma on niezależny od silnika wahacz tylnego zawieszenia. To znacząco zmniejsza masę nieresorowaną, a zatem w mocno poprawia właściwości jezdne skutera. Jest to rozwiązanie stosowane przez Kymco też w dużo większym modelu AK550.

Na tym jednak nie koniec elementów, których niekoniecznie można się spodziewać w jednośladzie tego segmentu. Ma on hamulec tarczowy nie tylko z przodu, ale też z tyłu. Na liście wyposażenia standardowego znajdują się też ABS, kontrola trakcji i światła LED. Ponadto Kymco zapewnia, że zadbano o ergonomię jazdy – wygodną pozycję, zawieszenie dostosowane zarówno do jazdy w pojedynkę, jak i z pasażerem, a także nisko umieszczony środek ciężkości, co pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów.

Kymco KRV
Kymco KRV © Materiały prasowe | Kymco
Kymco KRV
Kymco KRV © Materiały prasowe | Kymco
Źródło artykułu: WP Moto
Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥