Dacia Logan i Sandero

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

10 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

11 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

12 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

13 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

14 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

15 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka