Dacia Logan i Sandero

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

/ 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

10 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

11 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

12 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

13 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

14 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

15 / 15Dacia Logan i Sandero

Obraz
© Szymon Jasina

W czasie Salonu Samochodowego w Paryżu Dacia zaprezentowała nową generację swoich kluczowych aut. Sandero i Logan to teraz ten sam model w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback i sedan. Dla osób, które potrzebują zjechać z asfaltu skierowane jest Sandero Stepway o podwyższonym zawieszeniu. Dacia zaprezentowała nowe modele, ale filozofia stojąca za nimi pozostała nie zmieniona. Są to samochody proste, tanie i konserwatywne, które mają tylko jeden cel – przewieźć pasażerów z punku A do punktu B. Jakość i styl nie są tutaj ważne. Dotychczasowy sukces budżetowej marki z Rumunii pokazuje, że znajduje się wielu klientów pragnących taniego środka transportu, który można kupić za cenę samochodu używanego. Sandero i Logan w nowej odsłonie musiało nadejść. Szczególnie sedan miał już swoje lata. Można powiedzieć jednak, że nowe modele niewiele różnią się od dotychczasowych. Oczywiście zmieniono stylistykę i poprawiono szereg wad, które doskwierały właścicielom poprzednich generacji, ale odczucia w samochodzie
pozostały bez zmian. Stylistyka jest bardzo prosta i uniwersalna – Dacia nie wyróżnia się na drodze, ale konserwatywny wygląd na pewno wpisuje się w ideę marki i pozwoli trafić do szerszego grona klientów.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę