Dacia Duster

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Po wizycie u kosmetyczki

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

/ 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

/ 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

/ 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

/ 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

/ 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

/ 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

/ 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

/ 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

10 / 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

11 / 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

12 / 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

13 / 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

14 / 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

15 / 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

16 / 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

17 / 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

18 / 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

19 / 19a

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ciągu trzech lat, rumuński crossover zdobył serca ponad 450 000 klientów na całym świecie. Choć początkowo niewiele osób wróżyło sukces wskrzeszonej marce, to już pierwsze miesiące pokazały, jak rzeczywistość potrafi być przewrotna.

Ogromny wpływ na sukces miał prosty sposób budowy niekomplikowanych pojazdów. Wykorzystanie sprawdzonych podzespołów stosowanych w starszych modelach Renault i Nissan pozwoliło rozsądnie skalkulować cenę i mocno obniżyć koszty eksploatacji. Co ciekawe, Dacia odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w zachodniej części Europy, gdzie dominują marki premium w rankingach sprzedaży.

Stylizacja karoserii nie odbiega znacząco od projektu zaprezentowanego Europejczykom w 2010. Pudełkowate nadwozie zyskało bardziej wyrazisty przód z chromowanymi listwami i światłami do jazdy dziennej imitującymi LED-y. Pod trzema wytłoczeniami w reflektorze kryje się zwykła, wolframowa żarówka, ale w efekcie możemy odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z modnymi obecnie diodami.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro