Citroen C5 Aircross (2017)

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

10 / 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

11 / 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

12 / 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka