| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/9632/c-buggy-citroen-01.jpeg',550,377) ) |
| --- | O ile C-AirPlay był pomyślany jako samochód miejski, o tyle C-Buggy ma stanowić wizualizację marzeń o aktywnym wypoczynku blisko natury. Citroen zaprezentował właśnie nowy model studyjny, który oficjalnie zadebiutuje podczas salonu samochodowego w Madrycie.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/9632/c-buggy-citroen-02.jpeg',550,412) ) |
| --- | Potrzeba otwartej przestrzeni dającej poczucie swobody tak dalece zainspirowała projektantów Citroena, że C-Buggy pozbawiony jest nie tylko dachu, ale i przedniej szyby, czy nawet drzwi bocznych. Poczucie swobody ma być tym większe, że ważące zaledwie 850 kg autko napędza silnik 1,6 o mocy 155 kg. Moc przenoszona jest oczywiście na 4 koła.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/9632/c-buggy-citroen-03.jpeg',550,412) ) |
| --- | C-Buggy to nie tylko studium poszukiwań nowych rozwiązań technicznych, ale przede wszystkim stylistycznych i funkcjonalnych. Wielobarwne nadwozie przypominać ma nieco chitynowy pancerzyk owadów, a przy tym w sprawiać ultranowoczesne wrażenie. Sprzęt grający (wyposażony w bluetooth) daje się łatwo wymontować, by służyć jako walkman podczas wycieczek pieszych. Wprawdzie producent deklaruje, że C-Buggy jest praktyczny i funkcjonalny, ale zapewnienia te w przypadku auta bez dachu, przedniej szyby i drzwi bocznych traktować należy z dystansem. Najpewniej C-Buggy pozostanie jedynie efektownym eksponatem targowym i nie doczeka się wersji produkcyjnej.