WAŻNE
TERAZ

Zabójstwo Ziętary. Jest wyrok sądu

Były szef Nortona ma zapłacić 14 mln funtów klientom funduszy emerytalnych

Norton pod nowymi rządami wydaje się wychodzić na prostą, ale trudno to samo powiedzieć o byłym szefie brytyjskiej marki. Stuart Garner musi teraz oddać pieniądze, które wziął z funduszy emerytalnych na rozwijanie Nortona.

NortonNorton
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Norton
Szymon Jasina

Co tu dużo mówić – czasy Nortona pod rządami Stuarta Garnera nie należały do najlepszych. Teraz brytyjską markę przejęła indyjska firma TVS Motor Company, co daje nadzieje na duże inwestycje. Jednak cały czas trwa sprzątanie po poprzednich władzach. Nowy właściciel chce wykorzystać wszystko, co już zaczęto tworzyć, ale nie ukończono, natomiast drugi wątek tej historii dotyczy samego Garnera.

Biznesmen ten, będąc szefem Nortona, zarządzał też związanymi z firmą trzema funduszami emerytalnymi. Pieniądze z nich zainwestował w swoją firmę, a jak to się skończyło, wszyscy wiemy. Brytyjski Pensions Ombudsman, czyli państwowa instytucja chroniąca praw emerytalnych, w czerwcu 2020 r. zarządziła, że Stuart Garner ma z własnej kieszeni oddać funduszom 14 mln funtów.

Były szef Nortona odwoływał się od tej decyzji, twierdząc, że nowe władze firmy spłacą to zadłużenie. Jednak nic takiego się nie stało, a sąd odrzucił apelację Garnera. Jedyna dobra wiadomość dla biznesmena jest taka, że odroczono mu zwrot pieniędzy dla funduszy. Tłumaczono to wysokością kwoty i faktem, że teraz mogłaby doprowadzić Garnera do bankructwa, a co za tym idzie – nie byłby po prostu w stanie oddać funduszom całej kwoty.

Jak widać historia związana z poprzednimi problemami Nortona jeszcze się nie skończyła. Sposób, w jaki Stuart Garner między innymi finansował firmę, dotknął nie tylko jego, ale też osoby, których pieniądze znajdowały się we wspomnianych funduszach emerytalnych.

Źródło artykułu: WP Moto
Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇