Borgward BX7

O tej firmie motoryzacyjnej naszych zachodnich sąsiadów niejeden zmotoryzowany zdążył już zapomnieć, a wielu po prostu nigdy nie słyszało. Historia Borgwarda zawiera się w latach 1928-1962, ale wiele wskazuje na to, że niebawem doczeka się ona nowego otwarcia. Czas pokaże, czy będzie ono dla niej szczęśliwe.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 8Nowa nadzieja Niemców

Obraz
© Tomasz Budzik

O tej firmie motoryzacyjnej naszych zachodnich sąsiadów niejeden zmotoryzowany zdążył już zapomnieć, a wielu po prostu nigdy nie słyszało. Historia Borgwarda zawiera się w latach 1928-1962, ale wiele wskazuje na to, że niebawem doczeka się ona nowego otwarcia. Czas pokaże, czy będzie ono dla niej szczęśliwe.

Borgward BX7, który został zaprezentowany podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, należy do segmentu SUV. To chyba najlepszy wybór dla firmy, która chce powrócić na motoryzacyjną arenę. Samochody tego typu od lat stale zyskują na popularności i wiele osób, które stać na pojazdy premium, zastępuje klasyczne limuzyny właśnie podwyższonymi pojazdami o mniejszych lub większych zdolnościach do jazdy poza utwardzonymi drogami. Pod względem prezencji BX7 wpisuje się w konwencję obowiązującą w tym segmencie.

Plany Borgwarda zakładają, że docelowo rocznie swoich nabywców znajdować będzie pół miliona samochodów tej marki. Oprócz Europy najważniejszymi rynkami dla niemieckiej marki będą Chiny oraz kraje rozwijające się. Jak zapowiadają przedstawiciele producenta, rynkowy debiut Borgwarda ma nastąpić w ciągu dwóch lat. Później gama samochodów ma być rozszerzana w tempie dwóch modeli na rok.

/ 8Nowa nadzieja Niemców

Obraz
© Tomasz Budzik

O tej firmie motoryzacyjnej naszych zachodnich sąsiadów niejeden zmotoryzowany zdążył już zapomnieć, a wielu po prostu nigdy nie słyszało. Historia Borgwarda zawiera się w latach 1928-1962, ale wiele wskazuje na to, że niebawem doczeka się ona nowego otwarcia. Czas pokaże, czy będzie ono dla niej szczęśliwe.

Borgward BX7, który został zaprezentowany podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, należy do segmentu SUV. To chyba najlepszy wybór dla firmy, która chce powrócić na motoryzacyjną arenę. Samochody tego typu od lat stale zyskują na popularności i wiele osób, które stać na pojazdy premium, zastępuje klasyczne limuzyny właśnie podwyższonymi pojazdami o mniejszych lub większych zdolnościach do jazdy poza utwardzonymi drogami. Pod względem prezencji BX7 wpisuje się w konwencję obowiązującą w tym segmencie.

Plany Borgwarda zakładają, że docelowo rocznie swoich nabywców znajdować będzie pół miliona samochodów tej marki. Oprócz Europy najważniejszymi rynkami dla niemieckiej marki będą Chiny oraz kraje rozwijające się. Jak zapowiadają przedstawiciele producenta, rynkowy debiut Borgwarda ma nastąpić w ciągu dwóch lat. Później gama samochodów ma być rozszerzana w tempie dwóch modeli na rok.

/ 8Nowa nadzieja Niemców

Obraz
© Tomasz Budzik

O tej firmie motoryzacyjnej naszych zachodnich sąsiadów niejeden zmotoryzowany zdążył już zapomnieć, a wielu po prostu nigdy nie słyszało. Historia Borgwarda zawiera się w latach 1928-1962, ale wiele wskazuje na to, że niebawem doczeka się ona nowego otwarcia. Czas pokaże, czy będzie ono dla niej szczęśliwe.

Borgward BX7, który został zaprezentowany podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, należy do segmentu SUV. To chyba najlepszy wybór dla firmy, która chce powrócić na motoryzacyjną arenę. Samochody tego typu od lat stale zyskują na popularności i wiele osób, które stać na pojazdy premium, zastępuje klasyczne limuzyny właśnie podwyższonymi pojazdami o mniejszych lub większych zdolnościach do jazdy poza utwardzonymi drogami. Pod względem prezencji BX7 wpisuje się w konwencję obowiązującą w tym segmencie.

Plany Borgwarda zakładają, że docelowo rocznie swoich nabywców znajdować będzie pół miliona samochodów tej marki. Oprócz Europy najważniejszymi rynkami dla niemieckiej marki będą Chiny oraz kraje rozwijające się. Jak zapowiadają przedstawiciele producenta, rynkowy debiut Borgwarda ma nastąpić w ciągu dwóch lat. Później gama samochodów ma być rozszerzana w tempie dwóch modeli na rok.

/ 8Nowa nadzieja Niemców

Obraz
© Tomasz Budzik

O tej firmie motoryzacyjnej naszych zachodnich sąsiadów niejeden zmotoryzowany zdążył już zapomnieć, a wielu po prostu nigdy nie słyszało. Historia Borgwarda zawiera się w latach 1928-1962, ale wiele wskazuje na to, że niebawem doczeka się ona nowego otwarcia. Czas pokaże, czy będzie ono dla niej szczęśliwe.

Borgward BX7, który został zaprezentowany podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, należy do segmentu SUV. To chyba najlepszy wybór dla firmy, która chce powrócić na motoryzacyjną arenę. Samochody tego typu od lat stale zyskują na popularności i wiele osób, które stać na pojazdy premium, zastępuje klasyczne limuzyny właśnie podwyższonymi pojazdami o mniejszych lub większych zdolnościach do jazdy poza utwardzonymi drogami. Pod względem prezencji BX7 wpisuje się w konwencję obowiązującą w tym segmencie.

Plany Borgwarda zakładają, że docelowo rocznie swoich nabywców znajdować będzie pół miliona samochodów tej marki. Oprócz Europy najważniejszymi rynkami dla niemieckiej marki będą Chiny oraz kraje rozwijające się. Jak zapowiadają przedstawiciele producenta, rynkowy debiut Borgwarda ma nastąpić w ciągu dwóch lat. Później gama samochodów ma być rozszerzana w tempie dwóch modeli na rok.

/ 8Nowa nadzieja Niemców

Obraz
© Tomasz Budzik

O tej firmie motoryzacyjnej naszych zachodnich sąsiadów niejeden zmotoryzowany zdążył już zapomnieć, a wielu po prostu nigdy nie słyszało. Historia Borgwarda zawiera się w latach 1928-1962, ale wiele wskazuje na to, że niebawem doczeka się ona nowego otwarcia. Czas pokaże, czy będzie ono dla niej szczęśliwe.

Borgward BX7, który został zaprezentowany podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, należy do segmentu SUV. To chyba najlepszy wybór dla firmy, która chce powrócić na motoryzacyjną arenę. Samochody tego typu od lat stale zyskują na popularności i wiele osób, które stać na pojazdy premium, zastępuje klasyczne limuzyny właśnie podwyższonymi pojazdami o mniejszych lub większych zdolnościach do jazdy poza utwardzonymi drogami. Pod względem prezencji BX7 wpisuje się w konwencję obowiązującą w tym segmencie.

Plany Borgwarda zakładają, że docelowo rocznie swoich nabywców znajdować będzie pół miliona samochodów tej marki. Oprócz Europy najważniejszymi rynkami dla niemieckiej marki będą Chiny oraz kraje rozwijające się. Jak zapowiadają przedstawiciele producenta, rynkowy debiut Borgwarda ma nastąpić w ciągu dwóch lat. Później gama samochodów ma być rozszerzana w tempie dwóch modeli na rok.

/ 8Nowa nadzieja Niemców

Obraz
© Tomasz Budzik

O tej firmie motoryzacyjnej naszych zachodnich sąsiadów niejeden zmotoryzowany zdążył już zapomnieć, a wielu po prostu nigdy nie słyszało. Historia Borgwarda zawiera się w latach 1928-1962, ale wiele wskazuje na to, że niebawem doczeka się ona nowego otwarcia. Czas pokaże, czy będzie ono dla niej szczęśliwe.

Borgward BX7, który został zaprezentowany podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, należy do segmentu SUV. To chyba najlepszy wybór dla firmy, która chce powrócić na motoryzacyjną arenę. Samochody tego typu od lat stale zyskują na popularności i wiele osób, które stać na pojazdy premium, zastępuje klasyczne limuzyny właśnie podwyższonymi pojazdami o mniejszych lub większych zdolnościach do jazdy poza utwardzonymi drogami. Pod względem prezencji BX7 wpisuje się w konwencję obowiązującą w tym segmencie.

Plany Borgwarda zakładają, że docelowo rocznie swoich nabywców znajdować będzie pół miliona samochodów tej marki. Oprócz Europy najważniejszymi rynkami dla niemieckiej marki będą Chiny oraz kraje rozwijające się. Jak zapowiadają przedstawiciele producenta, rynkowy debiut Borgwarda ma nastąpić w ciągu dwóch lat. Później gama samochodów ma być rozszerzana w tempie dwóch modeli na rok.

/ 8Nowa nadzieja Niemców

Obraz
© Tomasz Budzik

O tej firmie motoryzacyjnej naszych zachodnich sąsiadów niejeden zmotoryzowany zdążył już zapomnieć, a wielu po prostu nigdy nie słyszało. Historia Borgwarda zawiera się w latach 1928-1962, ale wiele wskazuje na to, że niebawem doczeka się ona nowego otwarcia. Czas pokaże, czy będzie ono dla niej szczęśliwe.

Borgward BX7, który został zaprezentowany podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, należy do segmentu SUV. To chyba najlepszy wybór dla firmy, która chce powrócić na motoryzacyjną arenę. Samochody tego typu od lat stale zyskują na popularności i wiele osób, które stać na pojazdy premium, zastępuje klasyczne limuzyny właśnie podwyższonymi pojazdami o mniejszych lub większych zdolnościach do jazdy poza utwardzonymi drogami. Pod względem prezencji BX7 wpisuje się w konwencję obowiązującą w tym segmencie.

Plany Borgwarda zakładają, że docelowo rocznie swoich nabywców znajdować będzie pół miliona samochodów tej marki. Oprócz Europy najważniejszymi rynkami dla niemieckiej marki będą Chiny oraz kraje rozwijające się. Jak zapowiadają przedstawiciele producenta, rynkowy debiut Borgwarda ma nastąpić w ciągu dwóch lat. Później gama samochodów ma być rozszerzana w tempie dwóch modeli na rok.

/ 8Nowa nadzieja Niemców

Obraz
© Tomasz Budzik

O tej firmie motoryzacyjnej naszych zachodnich sąsiadów niejeden zmotoryzowany zdążył już zapomnieć, a wielu po prostu nigdy nie słyszało. Historia Borgwarda zawiera się w latach 1928-1962, ale wiele wskazuje na to, że niebawem doczeka się ona nowego otwarcia. Czas pokaże, czy będzie ono dla niej szczęśliwe.

Borgward BX7, który został zaprezentowany podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, należy do segmentu SUV. To chyba najlepszy wybór dla firmy, która chce powrócić na motoryzacyjną arenę. Samochody tego typu od lat stale zyskują na popularności i wiele osób, które stać na pojazdy premium, zastępuje klasyczne limuzyny właśnie podwyższonymi pojazdami o mniejszych lub większych zdolnościach do jazdy poza utwardzonymi drogami. Pod względem prezencji BX7 wpisuje się w konwencję obowiązującą w tym segmencie.

Plany Borgwarda zakładają, że docelowo rocznie swoich nabywców znajdować będzie pół miliona samochodów tej marki. Oprócz Europy najważniejszymi rynkami dla niemieckiej marki będą Chiny oraz kraje rozwijające się. Jak zapowiadają przedstawiciele producenta, rynkowy debiut Borgwarda ma nastąpić w ciągu dwóch lat. Później gama samochodów ma być rozszerzana w tempie dwóch modeli na rok.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3