BMW serii 7 

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową "szóstką" na czele.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

/ 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

/ 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

/ 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

/ 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

/ 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

/ 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

/ 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

/ 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

10 / 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

11 / 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

12 / 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

13 / 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

14 / 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

15 / 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

16 / 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

17 / 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

18 / 18Lekki luksus

Obraz
© Tomasz Budzik

W ramach popularnej ostatnio walki z nadwagą, ale też poprawy bezpieczeństwa i właściwości jezdnych, BMW zdecydowało się na zastosowanie bardzo ważnej nowości – struktura nadwozia została zbudowana z wykorzystaniem włókna węglowego. To właśnie ta niewidoczna gołym okiem część samochodu jest rewolucyjna i pozwala wyróżnić się nowej limuzynie z Niemiec.

Nowa generacja serii 7 to również odświeżona gama silników z podwójnie doładowaną wysokoprężną rzędową „szóstką” na czele. Jednostka ta ma pojemność 3,0 l, z której rozwija moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy równy 680 Nm. Dzięki nowemu napędowi na cztery koła pozwala to wersji 740d xDrive rozpędzić się do 100 km/h w 5,2 s i zużywajć średnio nieco ponad 5 l/100 km. Osoby decydujące się na silnik benzynowy otrzymają jednostkę V8 o mocy450 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 640 Nm. Przełoży się to na pierwszą „setkę” w 4,7 s i średnie spalanie około 8 l/100 km. BMW rozwija również alternatywny napęd hybrydowy typu plug-in, który dostępny będzie w wersji 740e.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka