Trwa ładowanie...

BMW R 18 B Heavy Duty pokazuje, jak mocno można zmodyfikować baggera z Niemiec

BMW R 18 B ma mocno amerykański styl, co czyni go idealną bazą do stworzenia customa. Tak powstał Heavy Duty udowadniający, że R 18 to maszyna, która świetnie nadaje się też do mocnych modyfikacji.

BMW R 18 B Heavy DutyBMW R 18 B Heavy DutyŹródło: BMW
d1ljf1l
d1ljf1l

BMW R 18 B Heavy Duty to maszyna wyglądająca bardzo amerykańsko, ale powstała w Niemczech. Jej autorem jest Fred Kodlin, legenda customingowej sceny, człowiek, który modyfikuje motocykle od 40 lat. Kodlin, dzięki swojemu wyjątkowemu stylowi, stał się znany i doceniany nie tylko w rodzimych Niemczech, ale też w USA. W przypadku przerabiania baggera pod BMW, nad swoim dziełem pracował wspólnie z synem Lenem.

Oczywiście pierwszym, co rzuca się w oczy, jest nadwozie. To typowy styl Kodlina. Są płynne linie ciągnące się od przodu po opadający nisko i wyciągnięty tył. Jest duży "pług" z przodu ramy. Sam tylny błotnik został połączony z kuframi, a między te elementy dyskretnie wkomponowano światła. Z przodu znalazło się 21-koło z (a jakże) wyciągniętym błotnikiem. Zmieniony został zbiornik paliwa, a nad wystającymi na boki cylindrami zamontowano spore skrzydła, które tu maja zupełnie inne zadanie niż w superbike'ach - w R 18 B Heavy Duty chodzi o płynny styl.

BMW R 18 B Heavy Duty BMW
BMW R 18 B Heavy DutyŹródło: BMW

Drugim, co wyraźnie można zauważyć, to fakt, że motocykl stworzony przez Freda Kodlina siedzi nisko nad asfaltem. Oczywiście BMW R 18 B Heavy Duty nie ma być tylko maszyną stojącą w miejscu na pokaz, dlatego wyposażono je w pneumatyczne zawieszenie, które w ułamku sekundy podnosi lub opuszcza cały pojazd. Kodlin zdecydował się też na modyfikację ramy - szczególnie jej górnej części, co m.in. zaowocowało niżej umieszczonym siedziskiem,

d1ljf1l

Wisienką na torcie (ale jakże ważną) jest malowanie łączące morski lakier z wielokolorowymi płynnymi wzorami. Całość własnoręcznie wykonał tatuażysta Marcel Sinnwell. Co ciekawe, zaciski hamulców, "klamki", dźwignie przy podnóżkach i kilka innych elementów to standardowe dodatki z katalogu BMW - oczywiście dobrane w kolorze panującym do całego projektu.

BMW R 18 B Heavy Duty BMW
BMW R 18 B Heavy DutyŹródło: BMW
BMW R 18 B Heavy Duty BMW
BMW R 18 B Heavy DutyŹródło: BMW
BMW R 18 B Heavy Duty BMW
BMW R 18 B Heavy DutyŹródło: BMW
BMW R 18 B Heavy Duty BMW
BMW R 18 B Heavy DutyŹródło: BMW
BMW R 18 B Heavy Duty BMW
BMW R 18 B Heavy DutyŹródło: BMW
BMW R 18 B Heavy Duty BMW
BMW R 18 B Heavy DutyŹródło: BMW
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1ljf1l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ljf1l
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj