BMW M760Li xDrive

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

/ 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

/ 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

/ 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

/ 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

/ 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

/ 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

/ 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

/ 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

10 / 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

11 / 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

12 / 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

13 / 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

14 / 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

15 / 15Sportowy luksus po bawarsku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zapowiedziało najmocniejszą wersję swojej flagowej limuzyny. Będzie to pierwsza usportowiona wersja w historii serii 7 – jeszcze nie M7, ale nosząca symbole M Performance. Jednak to nie oznaczenia się liczą, a 6,6-litrowy silnik V12 pod maską.

Ta ogromna jednostka napędowa produkuje 600 KM i 800 Nm. Jak wskazuje nazwa tego modelu, został on wyposażony w napęd na cztery koła, który jednak większość mocy przekazuje na tył. Układ natomiast uzupełnia sportowo ustawiona 8-biegowa skrzynia automatyczna. Wszystko to pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

BMW M760Li xDrive otrzymało adaptacyjne zawieszenie, sportowe hamulce i pakiet stylistyczny od M Performance. W jego skład wchodzą 20-calowe felgi, przeprojektowane zderzaki i progi oraz nowe końcówki układu wydechowego. We wnętrzu zamontowano sportową kierownicę, aluminiowe pedały i dodano do oferty nowe rodzaje tapicerki.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro