BMW E30 318iS coupe

None

Obraz

/ 10Wściekle czerwone coupe

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 318iS coup SILNIK: 1,8 R4, 136 KM i 172 Nm
NADWOZIE: pakiet M-Technik 2, lampy tylne dymione MHW, przednie lampy Black Hella, dymione klosze kierunkowskazów przednich Hella, czarna nerka.
ZAWIESZENIE: sportowe sprężyny H & R i amortyzatory Bilstein B8, obniżenie w stosunku 60/40.
WNĘTRZE: welurowe fotele Sportsitze, czarna podsufitka, gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe obręcze BBS RS 17 cali, szerokość 9,5 cala z tyłu i 8,5 z przodu; opony w rozmiarze 225/35 z tyłu i 205/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Robert „Barabus”.

/ 10Wściekle czerwone coupe

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 318iS coup SILNIK: 1,8 R4, 136 KM i 172 Nm
NADWOZIE: pakiet M-Technik 2, lampy tylne dymione MHW, przednie lampy Black Hella, dymione klosze kierunkowskazów przednich Hella, czarna nerka.
ZAWIESZENIE: sportowe sprężyny H & R i amortyzatory Bilstein B8, obniżenie w stosunku 60/40.
WNĘTRZE: welurowe fotele Sportsitze, czarna podsufitka, gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe obręcze BBS RS 17 cali, szerokość 9,5 cala z tyłu i 8,5 z przodu; opony w rozmiarze 225/35 z tyłu i 205/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Robert „Barabus”.

/ 10Wściekle czerwone coupe

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 318iS coup SILNIK: 1,8 R4, 136 KM i 172 Nm
NADWOZIE: pakiet M-Technik 2, lampy tylne dymione MHW, przednie lampy Black Hella, dymione klosze kierunkowskazów przednich Hella, czarna nerka.
ZAWIESZENIE: sportowe sprężyny H & R i amortyzatory Bilstein B8, obniżenie w stosunku 60/40.
WNĘTRZE: welurowe fotele Sportsitze, czarna podsufitka, gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe obręcze BBS RS 17 cali, szerokość 9,5 cala z tyłu i 8,5 z przodu; opony w rozmiarze 225/35 z tyłu i 205/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Robert „Barabus”.

/ 10Wściekle czerwone coupe

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 318iS coup SILNIK: 1,8 R4, 136 KM i 172 Nm
NADWOZIE: pakiet M-Technik 2, lampy tylne dymione MHW, przednie lampy Black Hella, dymione klosze kierunkowskazów przednich Hella, czarna nerka.
ZAWIESZENIE: sportowe sprężyny H & R i amortyzatory Bilstein B8, obniżenie w stosunku 60/40.
WNĘTRZE: welurowe fotele Sportsitze, czarna podsufitka, gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe obręcze BBS RS 17 cali, szerokość 9,5 cala z tyłu i 8,5 z przodu; opony w rozmiarze 225/35 z tyłu i 205/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Robert „Barabus”.

/ 10Wściekle czerwone coupe

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 318iS coup SILNIK: 1,8 R4, 136 KM i 172 Nm
NADWOZIE: pakiet M-Technik 2, lampy tylne dymione MHW, przednie lampy Black Hella, dymione klosze kierunkowskazów przednich Hella, czarna nerka.
ZAWIESZENIE: sportowe sprężyny H & R i amortyzatory Bilstein B8, obniżenie w stosunku 60/40.
WNĘTRZE: welurowe fotele Sportsitze, czarna podsufitka, gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe obręcze BBS RS 17 cali, szerokość 9,5 cala z tyłu i 8,5 z przodu; opony w rozmiarze 225/35 z tyłu i 205/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Robert „Barabus”.

/ 10Wściekle czerwone coupe

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 318iS coup SILNIK: 1,8 R4, 136 KM i 172 Nm
NADWOZIE: pakiet M-Technik 2, lampy tylne dymione MHW, przednie lampy Black Hella, dymione klosze kierunkowskazów przednich Hella, czarna nerka.
ZAWIESZENIE: sportowe sprężyny H & R i amortyzatory Bilstein B8, obniżenie w stosunku 60/40.
WNĘTRZE: welurowe fotele Sportsitze, czarna podsufitka, gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe obręcze BBS RS 17 cali, szerokość 9,5 cala z tyłu i 8,5 z przodu; opony w rozmiarze 225/35 z tyłu i 205/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Robert „Barabus”.

/ 10Wściekle czerwone coupe

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 318iS coup SILNIK: 1,8 R4, 136 KM i 172 Nm
NADWOZIE: pakiet M-Technik 2, lampy tylne dymione MHW, przednie lampy Black Hella, dymione klosze kierunkowskazów przednich Hella, czarna nerka.
ZAWIESZENIE: sportowe sprężyny H & R i amortyzatory Bilstein B8, obniżenie w stosunku 60/40.
WNĘTRZE: welurowe fotele Sportsitze, czarna podsufitka, gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe obręcze BBS RS 17 cali, szerokość 9,5 cala z tyłu i 8,5 z przodu; opony w rozmiarze 225/35 z tyłu i 205/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Robert „Barabus”.

/ 10Wściekle czerwone coupe

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 318iS coup SILNIK: 1,8 R4, 136 KM i 172 Nm
NADWOZIE: pakiet M-Technik 2, lampy tylne dymione MHW, przednie lampy Black Hella, dymione klosze kierunkowskazów przednich Hella, czarna nerka.
ZAWIESZENIE: sportowe sprężyny H & R i amortyzatory Bilstein B8, obniżenie w stosunku 60/40.
WNĘTRZE: welurowe fotele Sportsitze, czarna podsufitka, gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe obręcze BBS RS 17 cali, szerokość 9,5 cala z tyłu i 8,5 z przodu; opony w rozmiarze 225/35 z tyłu i 205/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Robert „Barabus”.

/ 10Wściekle czerwone coupe

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 318iS coup SILNIK: 1,8 R4, 136 KM i 172 Nm
NADWOZIE: pakiet M-Technik 2, lampy tylne dymione MHW, przednie lampy Black Hella, dymione klosze kierunkowskazów przednich Hella, czarna nerka.
ZAWIESZENIE: sportowe sprężyny H & R i amortyzatory Bilstein B8, obniżenie w stosunku 60/40.
WNĘTRZE: welurowe fotele Sportsitze, czarna podsufitka, gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe obręcze BBS RS 17 cali, szerokość 9,5 cala z tyłu i 8,5 z przodu; opony w rozmiarze 225/35 z tyłu i 205/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Robert „Barabus”.

10 / 10Wściekle czerwone coupe

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 318iS coup SILNIK: 1,8 R4, 136 KM i 172 Nm
NADWOZIE: pakiet M-Technik 2, lampy tylne dymione MHW, przednie lampy Black Hella, dymione klosze kierunkowskazów przednich Hella, czarna nerka.
ZAWIESZENIE: sportowe sprężyny H & R i amortyzatory Bilstein B8, obniżenie w stosunku 60/40.
WNĘTRZE: welurowe fotele Sportsitze, czarna podsufitka, gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe obręcze BBS RS 17 cali, szerokość 9,5 cala z tyłu i 8,5 z przodu; opony w rozmiarze 225/35 z tyłu i 205/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Robert „Barabus”.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy