Audi SQ5

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje nowe Audi SQ5. Najbardziej sportowa odmiana tego SUV-a oferuje moc 354 KM i moment obrotowy 500 Nm

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Debiutant z Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje nowe Audi SQ5. Najbardziej sportowa odmiana tego SUV-a oferuje moc 354 KM i moment obrotowy 500 Nm.

Parametry te generuje silnik V6 TFSI o pojemności 3,0 l. Aluminiowa jednostka pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,4 s przy średnim spalaniu (wg cyklu NEDC) 8,3 l/100 km. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Ważący 172 kg motor wykorzystuje wysokociśnieniowe wtryskiwacze umieszczone w komorach spalania, skrócony suw spreżęnia, system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift oraz osobne obiegi chłodzenia skrzyni korbowej i głowicy. Po zimnym starcie, załączana pompa reguluje przepływ cieczy chłodzącej przez silnik w taki sposób, aby olej szybko osiągnął właściwą temperaturę pracy. Kolektor wylotowy zintegrowano z głowicą, gdzie opływa go ciecz chłodząca. Takie rozwiązanie przyspiesza nagrzewanie się jednostki.

Z silnikiem współpracuje ośmiostopniowa skrzynia automatyczna tiptronic. Niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia, podczas gdy biegi wyższe mają przełożenia długie. Przy założeniu, że w systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select aktywowana jest odpowiednia funkcja, dla osiągnięcia jeszcze bardziej ekonomicznej jazdy, gdy tylko kierowca zdejmie nogę z pedału gazu przy jeździe z prędkością od 55 do 160 km/h, skrzynia automatycznie przełącza się na wolny bieg. Model posiada stały napęd na cztery koła quattro - normalnym trybie jazdy rozdziela on siły napędowe z nieznaczną przewagą na oś tylną. W razie konieczności kieruje większość sił na oś z lepszą trakcją. Selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego między kołami jest aktywne na wszelkiego typu nawierzchniach. Za dopłatą dostępny będzie sportowy mechanizm różnicowy. Audi SQ5 wykorzystuje z tyłu i z przodu pięciowahaczowe zawieszenie.

/ 9Debiutant z Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje nowe Audi SQ5. Najbardziej sportowa odmiana tego SUV-a oferuje moc 354 KM i moment obrotowy 500 Nm.

Parametry te generuje silnik V6 TFSI o pojemności 3,0 l. Aluminiowa jednostka pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,4 s przy średnim spalaniu (wg cyklu NEDC) 8,3 l/100 km. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Ważący 172 kg motor wykorzystuje wysokociśnieniowe wtryskiwacze umieszczone w komorach spalania, skrócony suw spreżęnia, system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift oraz osobne obiegi chłodzenia skrzyni korbowej i głowicy. Po zimnym starcie, załączana pompa reguluje przepływ cieczy chłodzącej przez silnik w taki sposób, aby olej szybko osiągnął właściwą temperaturę pracy. Kolektor wylotowy zintegrowano z głowicą, gdzie opływa go ciecz chłodząca. Takie rozwiązanie przyspiesza nagrzewanie się jednostki.

Z silnikiem współpracuje ośmiostopniowa skrzynia automatyczna tiptronic. Niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia, podczas gdy biegi wyższe mają przełożenia długie. Przy założeniu, że w systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select aktywowana jest odpowiednia funkcja, dla osiągnięcia jeszcze bardziej ekonomicznej jazdy, gdy tylko kierowca zdejmie nogę z pedału gazu przy jeździe z prędkością od 55 do 160 km/h, skrzynia automatycznie przełącza się na wolny bieg. Model posiada stały napęd na cztery koła quattro - normalnym trybie jazdy rozdziela on siły napędowe z nieznaczną przewagą na oś tylną. W razie konieczności kieruje większość sił na oś z lepszą trakcją. Selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego między kołami jest aktywne na wszelkiego typu nawierzchniach. Za dopłatą dostępny będzie sportowy mechanizm różnicowy. Audi SQ5 wykorzystuje z tyłu i z przodu pięciowahaczowe zawieszenie.

/ 9Debiutant z Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje nowe Audi SQ5. Najbardziej sportowa odmiana tego SUV-a oferuje moc 354 KM i moment obrotowy 500 Nm.

Parametry te generuje silnik V6 TFSI o pojemności 3,0 l. Aluminiowa jednostka pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,4 s przy średnim spalaniu (wg cyklu NEDC) 8,3 l/100 km. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Ważący 172 kg motor wykorzystuje wysokociśnieniowe wtryskiwacze umieszczone w komorach spalania, skrócony suw spreżęnia, system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift oraz osobne obiegi chłodzenia skrzyni korbowej i głowicy. Po zimnym starcie, załączana pompa reguluje przepływ cieczy chłodzącej przez silnik w taki sposób, aby olej szybko osiągnął właściwą temperaturę pracy. Kolektor wylotowy zintegrowano z głowicą, gdzie opływa go ciecz chłodząca. Takie rozwiązanie przyspiesza nagrzewanie się jednostki.

Z silnikiem współpracuje ośmiostopniowa skrzynia automatyczna tiptronic. Niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia, podczas gdy biegi wyższe mają przełożenia długie. Przy założeniu, że w systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select aktywowana jest odpowiednia funkcja, dla osiągnięcia jeszcze bardziej ekonomicznej jazdy, gdy tylko kierowca zdejmie nogę z pedału gazu przy jeździe z prędkością od 55 do 160 km/h, skrzynia automatycznie przełącza się na wolny bieg. Model posiada stały napęd na cztery koła quattro - normalnym trybie jazdy rozdziela on siły napędowe z nieznaczną przewagą na oś tylną. W razie konieczności kieruje większość sił na oś z lepszą trakcją. Selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego między kołami jest aktywne na wszelkiego typu nawierzchniach. Za dopłatą dostępny będzie sportowy mechanizm różnicowy. Audi SQ5 wykorzystuje z tyłu i z przodu pięciowahaczowe zawieszenie.

/ 9Debiutant z Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje nowe Audi SQ5. Najbardziej sportowa odmiana tego SUV-a oferuje moc 354 KM i moment obrotowy 500 Nm.

Parametry te generuje silnik V6 TFSI o pojemności 3,0 l. Aluminiowa jednostka pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,4 s przy średnim spalaniu (wg cyklu NEDC) 8,3 l/100 km. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Ważący 172 kg motor wykorzystuje wysokociśnieniowe wtryskiwacze umieszczone w komorach spalania, skrócony suw spreżęnia, system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift oraz osobne obiegi chłodzenia skrzyni korbowej i głowicy. Po zimnym starcie, załączana pompa reguluje przepływ cieczy chłodzącej przez silnik w taki sposób, aby olej szybko osiągnął właściwą temperaturę pracy. Kolektor wylotowy zintegrowano z głowicą, gdzie opływa go ciecz chłodząca. Takie rozwiązanie przyspiesza nagrzewanie się jednostki.

Z silnikiem współpracuje ośmiostopniowa skrzynia automatyczna tiptronic. Niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia, podczas gdy biegi wyższe mają przełożenia długie. Przy założeniu, że w systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select aktywowana jest odpowiednia funkcja, dla osiągnięcia jeszcze bardziej ekonomicznej jazdy, gdy tylko kierowca zdejmie nogę z pedału gazu przy jeździe z prędkością od 55 do 160 km/h, skrzynia automatycznie przełącza się na wolny bieg. Model posiada stały napęd na cztery koła quattro - normalnym trybie jazdy rozdziela on siły napędowe z nieznaczną przewagą na oś tylną. W razie konieczności kieruje większość sił na oś z lepszą trakcją. Selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego między kołami jest aktywne na wszelkiego typu nawierzchniach. Za dopłatą dostępny będzie sportowy mechanizm różnicowy. Audi SQ5 wykorzystuje z tyłu i z przodu pięciowahaczowe zawieszenie.

/ 9Debiutant z Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje nowe Audi SQ5. Najbardziej sportowa odmiana tego SUV-a oferuje moc 354 KM i moment obrotowy 500 Nm.

Parametry te generuje silnik V6 TFSI o pojemności 3,0 l. Aluminiowa jednostka pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,4 s przy średnim spalaniu (wg cyklu NEDC) 8,3 l/100 km. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Ważący 172 kg motor wykorzystuje wysokociśnieniowe wtryskiwacze umieszczone w komorach spalania, skrócony suw spreżęnia, system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift oraz osobne obiegi chłodzenia skrzyni korbowej i głowicy. Po zimnym starcie, załączana pompa reguluje przepływ cieczy chłodzącej przez silnik w taki sposób, aby olej szybko osiągnął właściwą temperaturę pracy. Kolektor wylotowy zintegrowano z głowicą, gdzie opływa go ciecz chłodząca. Takie rozwiązanie przyspiesza nagrzewanie się jednostki.

Z silnikiem współpracuje ośmiostopniowa skrzynia automatyczna tiptronic. Niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia, podczas gdy biegi wyższe mają przełożenia długie. Przy założeniu, że w systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select aktywowana jest odpowiednia funkcja, dla osiągnięcia jeszcze bardziej ekonomicznej jazdy, gdy tylko kierowca zdejmie nogę z pedału gazu przy jeździe z prędkością od 55 do 160 km/h, skrzynia automatycznie przełącza się na wolny bieg. Model posiada stały napęd na cztery koła quattro - normalnym trybie jazdy rozdziela on siły napędowe z nieznaczną przewagą na oś tylną. W razie konieczności kieruje większość sił na oś z lepszą trakcją. Selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego między kołami jest aktywne na wszelkiego typu nawierzchniach. Za dopłatą dostępny będzie sportowy mechanizm różnicowy. Audi SQ5 wykorzystuje z tyłu i z przodu pięciowahaczowe zawieszenie.

/ 9Debiutant z Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje nowe Audi SQ5. Najbardziej sportowa odmiana tego SUV-a oferuje moc 354 KM i moment obrotowy 500 Nm.

Parametry te generuje silnik V6 TFSI o pojemności 3,0 l. Aluminiowa jednostka pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,4 s przy średnim spalaniu (wg cyklu NEDC) 8,3 l/100 km. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Ważący 172 kg motor wykorzystuje wysokociśnieniowe wtryskiwacze umieszczone w komorach spalania, skrócony suw spreżęnia, system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift oraz osobne obiegi chłodzenia skrzyni korbowej i głowicy. Po zimnym starcie, załączana pompa reguluje przepływ cieczy chłodzącej przez silnik w taki sposób, aby olej szybko osiągnął właściwą temperaturę pracy. Kolektor wylotowy zintegrowano z głowicą, gdzie opływa go ciecz chłodząca. Takie rozwiązanie przyspiesza nagrzewanie się jednostki.

Z silnikiem współpracuje ośmiostopniowa skrzynia automatyczna tiptronic. Niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia, podczas gdy biegi wyższe mają przełożenia długie. Przy założeniu, że w systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select aktywowana jest odpowiednia funkcja, dla osiągnięcia jeszcze bardziej ekonomicznej jazdy, gdy tylko kierowca zdejmie nogę z pedału gazu przy jeździe z prędkością od 55 do 160 km/h, skrzynia automatycznie przełącza się na wolny bieg. Model posiada stały napęd na cztery koła quattro - normalnym trybie jazdy rozdziela on siły napędowe z nieznaczną przewagą na oś tylną. W razie konieczności kieruje większość sił na oś z lepszą trakcją. Selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego między kołami jest aktywne na wszelkiego typu nawierzchniach. Za dopłatą dostępny będzie sportowy mechanizm różnicowy. Audi SQ5 wykorzystuje z tyłu i z przodu pięciowahaczowe zawieszenie.

/ 9Debiutant z Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje nowe Audi SQ5. Najbardziej sportowa odmiana tego SUV-a oferuje moc 354 KM i moment obrotowy 500 Nm.

Parametry te generuje silnik V6 TFSI o pojemności 3,0 l. Aluminiowa jednostka pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,4 s przy średnim spalaniu (wg cyklu NEDC) 8,3 l/100 km. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Ważący 172 kg motor wykorzystuje wysokociśnieniowe wtryskiwacze umieszczone w komorach spalania, skrócony suw spreżęnia, system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift oraz osobne obiegi chłodzenia skrzyni korbowej i głowicy. Po zimnym starcie, załączana pompa reguluje przepływ cieczy chłodzącej przez silnik w taki sposób, aby olej szybko osiągnął właściwą temperaturę pracy. Kolektor wylotowy zintegrowano z głowicą, gdzie opływa go ciecz chłodząca. Takie rozwiązanie przyspiesza nagrzewanie się jednostki.

Z silnikiem współpracuje ośmiostopniowa skrzynia automatyczna tiptronic. Niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia, podczas gdy biegi wyższe mają przełożenia długie. Przy założeniu, że w systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select aktywowana jest odpowiednia funkcja, dla osiągnięcia jeszcze bardziej ekonomicznej jazdy, gdy tylko kierowca zdejmie nogę z pedału gazu przy jeździe z prędkością od 55 do 160 km/h, skrzynia automatycznie przełącza się na wolny bieg. Model posiada stały napęd na cztery koła quattro - normalnym trybie jazdy rozdziela on siły napędowe z nieznaczną przewagą na oś tylną. W razie konieczności kieruje większość sił na oś z lepszą trakcją. Selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego między kołami jest aktywne na wszelkiego typu nawierzchniach. Za dopłatą dostępny będzie sportowy mechanizm różnicowy. Audi SQ5 wykorzystuje z tyłu i z przodu pięciowahaczowe zawieszenie.

/ 9Debiutant z Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje nowe Audi SQ5. Najbardziej sportowa odmiana tego SUV-a oferuje moc 354 KM i moment obrotowy 500 Nm.

Parametry te generuje silnik V6 TFSI o pojemności 3,0 l. Aluminiowa jednostka pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,4 s przy średnim spalaniu (wg cyklu NEDC) 8,3 l/100 km. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Ważący 172 kg motor wykorzystuje wysokociśnieniowe wtryskiwacze umieszczone w komorach spalania, skrócony suw spreżęnia, system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift oraz osobne obiegi chłodzenia skrzyni korbowej i głowicy. Po zimnym starcie, załączana pompa reguluje przepływ cieczy chłodzącej przez silnik w taki sposób, aby olej szybko osiągnął właściwą temperaturę pracy. Kolektor wylotowy zintegrowano z głowicą, gdzie opływa go ciecz chłodząca. Takie rozwiązanie przyspiesza nagrzewanie się jednostki.

Z silnikiem współpracuje ośmiostopniowa skrzynia automatyczna tiptronic. Niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia, podczas gdy biegi wyższe mają przełożenia długie. Przy założeniu, że w systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select aktywowana jest odpowiednia funkcja, dla osiągnięcia jeszcze bardziej ekonomicznej jazdy, gdy tylko kierowca zdejmie nogę z pedału gazu przy jeździe z prędkością od 55 do 160 km/h, skrzynia automatycznie przełącza się na wolny bieg. Model posiada stały napęd na cztery koła quattro - normalnym trybie jazdy rozdziela on siły napędowe z nieznaczną przewagą na oś tylną. W razie konieczności kieruje większość sił na oś z lepszą trakcją. Selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego między kołami jest aktywne na wszelkiego typu nawierzchniach. Za dopłatą dostępny będzie sportowy mechanizm różnicowy. Audi SQ5 wykorzystuje z tyłu i z przodu pięciowahaczowe zawieszenie.

/ 9Debiutant z Detroit

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje nowe Audi SQ5. Najbardziej sportowa odmiana tego SUV-a oferuje moc 354 KM i moment obrotowy 500 Nm.

Parametry te generuje silnik V6 TFSI o pojemności 3,0 l. Aluminiowa jednostka pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,4 s przy średnim spalaniu (wg cyklu NEDC) 8,3 l/100 km. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Ważący 172 kg motor wykorzystuje wysokociśnieniowe wtryskiwacze umieszczone w komorach spalania, skrócony suw spreżęnia, system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift oraz osobne obiegi chłodzenia skrzyni korbowej i głowicy. Po zimnym starcie, załączana pompa reguluje przepływ cieczy chłodzącej przez silnik w taki sposób, aby olej szybko osiągnął właściwą temperaturę pracy. Kolektor wylotowy zintegrowano z głowicą, gdzie opływa go ciecz chłodząca. Takie rozwiązanie przyspiesza nagrzewanie się jednostki.

Z silnikiem współpracuje ośmiostopniowa skrzynia automatyczna tiptronic. Niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia, podczas gdy biegi wyższe mają przełożenia długie. Przy założeniu, że w systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select aktywowana jest odpowiednia funkcja, dla osiągnięcia jeszcze bardziej ekonomicznej jazdy, gdy tylko kierowca zdejmie nogę z pedału gazu przy jeździe z prędkością od 55 do 160 km/h, skrzynia automatycznie przełącza się na wolny bieg. Model posiada stały napęd na cztery koła quattro - normalnym trybie jazdy rozdziela on siły napędowe z nieznaczną przewagą na oś tylną. W razie konieczności kieruje większość sił na oś z lepszą trakcją. Selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego między kołami jest aktywne na wszelkiego typu nawierzchniach. Za dopłatą dostępny będzie sportowy mechanizm różnicowy. Audi SQ5 wykorzystuje z tyłu i z przodu pięciowahaczowe zawieszenie.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro