Audi RS Q3 performance

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

10 / 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

11 / 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

12 / 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

13 / 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

14 / 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka