Audi RS Q3 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Pierwszy RS serii modelowej Q

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało szczegóły swojego nowego, kompaktowego SUV-a - RS Q3. Jest to pierwszy pojazd z linii modelowej Q, który posiada oznaczenie RS.

Styliści zdecydowali się na użycie wielu akcentów podkreślających przynależność do rodziny RS - wyraziste zderzaki, napis quattro na środkowym wlocie powietrza, aluminiowe relingi, spojler na tylnej krawędzi dachu, dyfuzor oraz dużą, eliptyczną końcówkę rury wydechowej. We wnętrzu znalazły się pokryte czarną tkaniną Alcantara i skórą fotele z wytłoczonymi emblematami RS, wskaźniki na tablicy rozdzielczej z szarymi tarczami, białymi cyframi i czerwonymi wskazówkami, wielofunkcyjną kierownicę spłaszczoną u dołu, wyświetlacz pokazujący ciśnienie doładowania, temperaturę oleju oraz czas średniej prędkości przejazdu, aluminiowe pedały, czarną podsufitkę oraz dekoracyjne listwy w kolorze fortepianowej czerni.

Pod maską pojazdu pracuje pięciocylindrowy silnik 2,5 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego moc to 310 KM a maksymalny moment obrotowy 420 Nm dostępny jest w przedziale od 1 500 do 5 200 obr./min. Dzięki tym parametrom RS Q3 rozpędza się do "setki" w 5,2 s a jego prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to 250 km/h. Samochód wyposażono w system Start-Stop, regulowaną pompę olejową oraz system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Średnie spalanie wynosi 8,8 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 206 g/km.

/ 9Pierwszy RS serii modelowej Q

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało szczegóły swojego nowego, kompaktowego SUV-a - RS Q3. Jest to pierwszy pojazd z linii modelowej Q, który posiada oznaczenie RS.

Styliści zdecydowali się na użycie wielu akcentów podkreślających przynależność do rodziny RS - wyraziste zderzaki, napis quattro na środkowym wlocie powietrza, aluminiowe relingi, spojler na tylnej krawędzi dachu, dyfuzor oraz dużą, eliptyczną końcówkę rury wydechowej. We wnętrzu znalazły się pokryte czarną tkaniną Alcantara i skórą fotele z wytłoczonymi emblematami RS, wskaźniki na tablicy rozdzielczej z szarymi tarczami, białymi cyframi i czerwonymi wskazówkami, wielofunkcyjną kierownicę spłaszczoną u dołu, wyświetlacz pokazujący ciśnienie doładowania, temperaturę oleju oraz czas średniej prędkości przejazdu, aluminiowe pedały, czarną podsufitkę oraz dekoracyjne listwy w kolorze fortepianowej czerni.

Pod maską pojazdu pracuje pięciocylindrowy silnik 2,5 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego moc to 310 KM a maksymalny moment obrotowy 420 Nm dostępny jest w przedziale od 1 500 do 5 200 obr./min. Dzięki tym parametrom RS Q3 rozpędza się do "setki" w 5,2 s a jego prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to 250 km/h. Samochód wyposażono w system Start-Stop, regulowaną pompę olejową oraz system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Średnie spalanie wynosi 8,8 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 206 g/km.

/ 9Pierwszy RS serii modelowej Q

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało szczegóły swojego nowego, kompaktowego SUV-a - RS Q3. Jest to pierwszy pojazd z linii modelowej Q, który posiada oznaczenie RS.

Styliści zdecydowali się na użycie wielu akcentów podkreślających przynależność do rodziny RS - wyraziste zderzaki, napis quattro na środkowym wlocie powietrza, aluminiowe relingi, spojler na tylnej krawędzi dachu, dyfuzor oraz dużą, eliptyczną końcówkę rury wydechowej. We wnętrzu znalazły się pokryte czarną tkaniną Alcantara i skórą fotele z wytłoczonymi emblematami RS, wskaźniki na tablicy rozdzielczej z szarymi tarczami, białymi cyframi i czerwonymi wskazówkami, wielofunkcyjną kierownicę spłaszczoną u dołu, wyświetlacz pokazujący ciśnienie doładowania, temperaturę oleju oraz czas średniej prędkości przejazdu, aluminiowe pedały, czarną podsufitkę oraz dekoracyjne listwy w kolorze fortepianowej czerni.

Pod maską pojazdu pracuje pięciocylindrowy silnik 2,5 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego moc to 310 KM a maksymalny moment obrotowy 420 Nm dostępny jest w przedziale od 1 500 do 5 200 obr./min. Dzięki tym parametrom RS Q3 rozpędza się do "setki" w 5,2 s a jego prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to 250 km/h. Samochód wyposażono w system Start-Stop, regulowaną pompę olejową oraz system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Średnie spalanie wynosi 8,8 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 206 g/km.

/ 9Pierwszy RS serii modelowej Q

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało szczegóły swojego nowego, kompaktowego SUV-a - RS Q3. Jest to pierwszy pojazd z linii modelowej Q, który posiada oznaczenie RS.

Styliści zdecydowali się na użycie wielu akcentów podkreślających przynależność do rodziny RS - wyraziste zderzaki, napis quattro na środkowym wlocie powietrza, aluminiowe relingi, spojler na tylnej krawędzi dachu, dyfuzor oraz dużą, eliptyczną końcówkę rury wydechowej. We wnętrzu znalazły się pokryte czarną tkaniną Alcantara i skórą fotele z wytłoczonymi emblematami RS, wskaźniki na tablicy rozdzielczej z szarymi tarczami, białymi cyframi i czerwonymi wskazówkami, wielofunkcyjną kierownicę spłaszczoną u dołu, wyświetlacz pokazujący ciśnienie doładowania, temperaturę oleju oraz czas średniej prędkości przejazdu, aluminiowe pedały, czarną podsufitkę oraz dekoracyjne listwy w kolorze fortepianowej czerni.

Pod maską pojazdu pracuje pięciocylindrowy silnik 2,5 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego moc to 310 KM a maksymalny moment obrotowy 420 Nm dostępny jest w przedziale od 1 500 do 5 200 obr./min. Dzięki tym parametrom RS Q3 rozpędza się do "setki" w 5,2 s a jego prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to 250 km/h. Samochód wyposażono w system Start-Stop, regulowaną pompę olejową oraz system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Średnie spalanie wynosi 8,8 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 206 g/km.

/ 9Pierwszy RS serii modelowej Q

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało szczegóły swojego nowego, kompaktowego SUV-a - RS Q3. Jest to pierwszy pojazd z linii modelowej Q, który posiada oznaczenie RS.

Styliści zdecydowali się na użycie wielu akcentów podkreślających przynależność do rodziny RS - wyraziste zderzaki, napis quattro na środkowym wlocie powietrza, aluminiowe relingi, spojler na tylnej krawędzi dachu, dyfuzor oraz dużą, eliptyczną końcówkę rury wydechowej. We wnętrzu znalazły się pokryte czarną tkaniną Alcantara i skórą fotele z wytłoczonymi emblematami RS, wskaźniki na tablicy rozdzielczej z szarymi tarczami, białymi cyframi i czerwonymi wskazówkami, wielofunkcyjną kierownicę spłaszczoną u dołu, wyświetlacz pokazujący ciśnienie doładowania, temperaturę oleju oraz czas średniej prędkości przejazdu, aluminiowe pedały, czarną podsufitkę oraz dekoracyjne listwy w kolorze fortepianowej czerni.

Pod maską pojazdu pracuje pięciocylindrowy silnik 2,5 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego moc to 310 KM a maksymalny moment obrotowy 420 Nm dostępny jest w przedziale od 1 500 do 5 200 obr./min. Dzięki tym parametrom RS Q3 rozpędza się do "setki" w 5,2 s a jego prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to 250 km/h. Samochód wyposażono w system Start-Stop, regulowaną pompę olejową oraz system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Średnie spalanie wynosi 8,8 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 206 g/km.

/ 9Pierwszy RS serii modelowej Q

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało szczegóły swojego nowego, kompaktowego SUV-a - RS Q3. Jest to pierwszy pojazd z linii modelowej Q, który posiada oznaczenie RS.

Styliści zdecydowali się na użycie wielu akcentów podkreślających przynależność do rodziny RS - wyraziste zderzaki, napis quattro na środkowym wlocie powietrza, aluminiowe relingi, spojler na tylnej krawędzi dachu, dyfuzor oraz dużą, eliptyczną końcówkę rury wydechowej. We wnętrzu znalazły się pokryte czarną tkaniną Alcantara i skórą fotele z wytłoczonymi emblematami RS, wskaźniki na tablicy rozdzielczej z szarymi tarczami, białymi cyframi i czerwonymi wskazówkami, wielofunkcyjną kierownicę spłaszczoną u dołu, wyświetlacz pokazujący ciśnienie doładowania, temperaturę oleju oraz czas średniej prędkości przejazdu, aluminiowe pedały, czarną podsufitkę oraz dekoracyjne listwy w kolorze fortepianowej czerni.

Pod maską pojazdu pracuje pięciocylindrowy silnik 2,5 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego moc to 310 KM a maksymalny moment obrotowy 420 Nm dostępny jest w przedziale od 1 500 do 5 200 obr./min. Dzięki tym parametrom RS Q3 rozpędza się do "setki" w 5,2 s a jego prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to 250 km/h. Samochód wyposażono w system Start-Stop, regulowaną pompę olejową oraz system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Średnie spalanie wynosi 8,8 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 206 g/km.

/ 9Pierwszy RS serii modelowej Q

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało szczegóły swojego nowego, kompaktowego SUV-a - RS Q3. Jest to pierwszy pojazd z linii modelowej Q, który posiada oznaczenie RS.

Styliści zdecydowali się na użycie wielu akcentów podkreślających przynależność do rodziny RS - wyraziste zderzaki, napis quattro na środkowym wlocie powietrza, aluminiowe relingi, spojler na tylnej krawędzi dachu, dyfuzor oraz dużą, eliptyczną końcówkę rury wydechowej. We wnętrzu znalazły się pokryte czarną tkaniną Alcantara i skórą fotele z wytłoczonymi emblematami RS, wskaźniki na tablicy rozdzielczej z szarymi tarczami, białymi cyframi i czerwonymi wskazówkami, wielofunkcyjną kierownicę spłaszczoną u dołu, wyświetlacz pokazujący ciśnienie doładowania, temperaturę oleju oraz czas średniej prędkości przejazdu, aluminiowe pedały, czarną podsufitkę oraz dekoracyjne listwy w kolorze fortepianowej czerni.

Pod maską pojazdu pracuje pięciocylindrowy silnik 2,5 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego moc to 310 KM a maksymalny moment obrotowy 420 Nm dostępny jest w przedziale od 1 500 do 5 200 obr./min. Dzięki tym parametrom RS Q3 rozpędza się do "setki" w 5,2 s a jego prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to 250 km/h. Samochód wyposażono w system Start-Stop, regulowaną pompę olejową oraz system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Średnie spalanie wynosi 8,8 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 206 g/km.

/ 9Pierwszy RS serii modelowej Q

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało szczegóły swojego nowego, kompaktowego SUV-a - RS Q3. Jest to pierwszy pojazd z linii modelowej Q, który posiada oznaczenie RS.

Styliści zdecydowali się na użycie wielu akcentów podkreślających przynależność do rodziny RS - wyraziste zderzaki, napis quattro na środkowym wlocie powietrza, aluminiowe relingi, spojler na tylnej krawędzi dachu, dyfuzor oraz dużą, eliptyczną końcówkę rury wydechowej. We wnętrzu znalazły się pokryte czarną tkaniną Alcantara i skórą fotele z wytłoczonymi emblematami RS, wskaźniki na tablicy rozdzielczej z szarymi tarczami, białymi cyframi i czerwonymi wskazówkami, wielofunkcyjną kierownicę spłaszczoną u dołu, wyświetlacz pokazujący ciśnienie doładowania, temperaturę oleju oraz czas średniej prędkości przejazdu, aluminiowe pedały, czarną podsufitkę oraz dekoracyjne listwy w kolorze fortepianowej czerni.

Pod maską pojazdu pracuje pięciocylindrowy silnik 2,5 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego moc to 310 KM a maksymalny moment obrotowy 420 Nm dostępny jest w przedziale od 1 500 do 5 200 obr./min. Dzięki tym parametrom RS Q3 rozpędza się do "setki" w 5,2 s a jego prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to 250 km/h. Samochód wyposażono w system Start-Stop, regulowaną pompę olejową oraz system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Średnie spalanie wynosi 8,8 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 206 g/km.

/ 9Pierwszy RS serii modelowej Q

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało szczegóły swojego nowego, kompaktowego SUV-a - RS Q3. Jest to pierwszy pojazd z linii modelowej Q, który posiada oznaczenie RS.

Styliści zdecydowali się na użycie wielu akcentów podkreślających przynależność do rodziny RS - wyraziste zderzaki, napis quattro na środkowym wlocie powietrza, aluminiowe relingi, spojler na tylnej krawędzi dachu, dyfuzor oraz dużą, eliptyczną końcówkę rury wydechowej. We wnętrzu znalazły się pokryte czarną tkaniną Alcantara i skórą fotele z wytłoczonymi emblematami RS, wskaźniki na tablicy rozdzielczej z szarymi tarczami, białymi cyframi i czerwonymi wskazówkami, wielofunkcyjną kierownicę spłaszczoną u dołu, wyświetlacz pokazujący ciśnienie doładowania, temperaturę oleju oraz czas średniej prędkości przejazdu, aluminiowe pedały, czarną podsufitkę oraz dekoracyjne listwy w kolorze fortepianowej czerni.

Pod maską pojazdu pracuje pięciocylindrowy silnik 2,5 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego moc to 310 KM a maksymalny moment obrotowy 420 Nm dostępny jest w przedziale od 1 500 do 5 200 obr./min. Dzięki tym parametrom RS Q3 rozpędza się do "setki" w 5,2 s a jego prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to 250 km/h. Samochód wyposażono w system Start-Stop, regulowaną pompę olejową oraz system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Średnie spalanie wynosi 8,8 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 206 g/km.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie