Audi R8 

Wygląd nowego Audi R8 należy traktować w kategoriach ewolucji. Samochód otrzymał ostrzejsze linie, ale zachował wszystkie charakterystyczne elementy stylistyki.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 10Ewolucja

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd nowego Audi R8 należy traktować w kategoriach ewolucji. Samochód otrzymał ostrzejsze linie, ale zachował wszystkie charakterystyczne elementy stylistyki jak opadającą pokrywę silnika i boczne wloty powietrza. We wnętrzu najszybsze Audi otrzymało ekran zamiast zegarów, ale poza tym zdecydowanie różni się od pozostałych modeli marki, cechując się bardziej rasowym stylem przywodzącym na myśl ascetyczne samochody wyczynowe.

Najważniejszy jest jednak napęd. Nowe R8 w standardzie otrzymało silnik V10 o pojemności 5,2 l i mocy 540 KM. Wystarcza to na osiągnięcie pierwszej setki w 3,5 s i rozpędzenie samochodu do 323 km/h. Jednak dla niektórych to za mało i oczekują bardziej ekstremalnych wrażeń. Mogą oni wybrać odmianę plus (najszybszy drogowy model w historii marki z Ingolstadt), która z tego samego silnika „wyciska” 610 KM i 560 Nm. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,2 s, a prędkość maksymalna 330 km/h. Audi nie zapomniało jednak o oszczędności i wyposażyło swojego sportowca w system odłączania cylindrów.

/ 10Ewolucja

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd nowego Audi R8 należy traktować w kategoriach ewolucji. Samochód otrzymał ostrzejsze linie, ale zachował wszystkie charakterystyczne elementy stylistyki jak opadającą pokrywę silnika i boczne wloty powietrza. We wnętrzu najszybsze Audi otrzymało ekran zamiast zegarów, ale poza tym zdecydowanie różni się od pozostałych modeli marki, cechując się bardziej rasowym stylem przywodzącym na myśl ascetyczne samochody wyczynowe.

Najważniejszy jest jednak napęd. Nowe R8 w standardzie otrzymało silnik V10 o pojemności 5,2 l i mocy 540 KM. Wystarcza to na osiągnięcie pierwszej setki w 3,5 s i rozpędzenie samochodu do 323 km/h. Jednak dla niektórych to za mało i oczekują bardziej ekstremalnych wrażeń. Mogą oni wybrać odmianę plus (najszybszy drogowy model w historii marki z Ingolstadt), która z tego samego silnika „wyciska” 610 KM i 560 Nm. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,2 s, a prędkość maksymalna 330 km/h. Audi nie zapomniało jednak o oszczędności i wyposażyło swojego sportowca w system odłączania cylindrów.

/ 10Ewolucja

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd nowego Audi R8 należy traktować w kategoriach ewolucji. Samochód otrzymał ostrzejsze linie, ale zachował wszystkie charakterystyczne elementy stylistyki jak opadającą pokrywę silnika i boczne wloty powietrza. We wnętrzu najszybsze Audi otrzymało ekran zamiast zegarów, ale poza tym zdecydowanie różni się od pozostałych modeli marki, cechując się bardziej rasowym stylem przywodzącym na myśl ascetyczne samochody wyczynowe.

Najważniejszy jest jednak napęd. Nowe R8 w standardzie otrzymało silnik V10 o pojemności 5,2 l i mocy 540 KM. Wystarcza to na osiągnięcie pierwszej setki w 3,5 s i rozpędzenie samochodu do 323 km/h. Jednak dla niektórych to za mało i oczekują bardziej ekstremalnych wrażeń. Mogą oni wybrać odmianę plus (najszybszy drogowy model w historii marki z Ingolstadt), która z tego samego silnika „wyciska” 610 KM i 560 Nm. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,2 s, a prędkość maksymalna 330 km/h. Audi nie zapomniało jednak o oszczędności i wyposażyło swojego sportowca w system odłączania cylindrów.

/ 10Ewolucja

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd nowego Audi R8 należy traktować w kategoriach ewolucji. Samochód otrzymał ostrzejsze linie, ale zachował wszystkie charakterystyczne elementy stylistyki jak opadającą pokrywę silnika i boczne wloty powietrza. We wnętrzu najszybsze Audi otrzymało ekran zamiast zegarów, ale poza tym zdecydowanie różni się od pozostałych modeli marki, cechując się bardziej rasowym stylem przywodzącym na myśl ascetyczne samochody wyczynowe.

Najważniejszy jest jednak napęd. Nowe R8 w standardzie otrzymało silnik V10 o pojemności 5,2 l i mocy 540 KM. Wystarcza to na osiągnięcie pierwszej setki w 3,5 s i rozpędzenie samochodu do 323 km/h. Jednak dla niektórych to za mało i oczekują bardziej ekstremalnych wrażeń. Mogą oni wybrać odmianę plus (najszybszy drogowy model w historii marki z Ingolstadt), która z tego samego silnika „wyciska” 610 KM i 560 Nm. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,2 s, a prędkość maksymalna 330 km/h. Audi nie zapomniało jednak o oszczędności i wyposażyło swojego sportowca w system odłączania cylindrów.

/ 10Ewolucja

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd nowego Audi R8 należy traktować w kategoriach ewolucji. Samochód otrzymał ostrzejsze linie, ale zachował wszystkie charakterystyczne elementy stylistyki jak opadającą pokrywę silnika i boczne wloty powietrza. We wnętrzu najszybsze Audi otrzymało ekran zamiast zegarów, ale poza tym zdecydowanie różni się od pozostałych modeli marki, cechując się bardziej rasowym stylem przywodzącym na myśl ascetyczne samochody wyczynowe.

Najważniejszy jest jednak napęd. Nowe R8 w standardzie otrzymało silnik V10 o pojemności 5,2 l i mocy 540 KM. Wystarcza to na osiągnięcie pierwszej setki w 3,5 s i rozpędzenie samochodu do 323 km/h. Jednak dla niektórych to za mało i oczekują bardziej ekstremalnych wrażeń. Mogą oni wybrać odmianę plus (najszybszy drogowy model w historii marki z Ingolstadt), która z tego samego silnika „wyciska” 610 KM i 560 Nm. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,2 s, a prędkość maksymalna 330 km/h. Audi nie zapomniało jednak o oszczędności i wyposażyło swojego sportowca w system odłączania cylindrów.

/ 10Ewolucja

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd nowego Audi R8 należy traktować w kategoriach ewolucji. Samochód otrzymał ostrzejsze linie, ale zachował wszystkie charakterystyczne elementy stylistyki jak opadającą pokrywę silnika i boczne wloty powietrza. We wnętrzu najszybsze Audi otrzymało ekran zamiast zegarów, ale poza tym zdecydowanie różni się od pozostałych modeli marki, cechując się bardziej rasowym stylem przywodzącym na myśl ascetyczne samochody wyczynowe.

Najważniejszy jest jednak napęd. Nowe R8 w standardzie otrzymało silnik V10 o pojemności 5,2 l i mocy 540 KM. Wystarcza to na osiągnięcie pierwszej setki w 3,5 s i rozpędzenie samochodu do 323 km/h. Jednak dla niektórych to za mało i oczekują bardziej ekstremalnych wrażeń. Mogą oni wybrać odmianę plus (najszybszy drogowy model w historii marki z Ingolstadt), która z tego samego silnika „wyciska” 610 KM i 560 Nm. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,2 s, a prędkość maksymalna 330 km/h. Audi nie zapomniało jednak o oszczędności i wyposażyło swojego sportowca w system odłączania cylindrów.

/ 10Ewolucja

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd nowego Audi R8 należy traktować w kategoriach ewolucji. Samochód otrzymał ostrzejsze linie, ale zachował wszystkie charakterystyczne elementy stylistyki jak opadającą pokrywę silnika i boczne wloty powietrza. We wnętrzu najszybsze Audi otrzymało ekran zamiast zegarów, ale poza tym zdecydowanie różni się od pozostałych modeli marki, cechując się bardziej rasowym stylem przywodzącym na myśl ascetyczne samochody wyczynowe.

Najważniejszy jest jednak napęd. Nowe R8 w standardzie otrzymało silnik V10 o pojemności 5,2 l i mocy 540 KM. Wystarcza to na osiągnięcie pierwszej setki w 3,5 s i rozpędzenie samochodu do 323 km/h. Jednak dla niektórych to za mało i oczekują bardziej ekstremalnych wrażeń. Mogą oni wybrać odmianę plus (najszybszy drogowy model w historii marki z Ingolstadt), która z tego samego silnika „wyciska” 610 KM i 560 Nm. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,2 s, a prędkość maksymalna 330 km/h. Audi nie zapomniało jednak o oszczędności i wyposażyło swojego sportowca w system odłączania cylindrów.

/ 10Ewolucja

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd nowego Audi R8 należy traktować w kategoriach ewolucji. Samochód otrzymał ostrzejsze linie, ale zachował wszystkie charakterystyczne elementy stylistyki jak opadającą pokrywę silnika i boczne wloty powietrza. We wnętrzu najszybsze Audi otrzymało ekran zamiast zegarów, ale poza tym zdecydowanie różni się od pozostałych modeli marki, cechując się bardziej rasowym stylem przywodzącym na myśl ascetyczne samochody wyczynowe.

Najważniejszy jest jednak napęd. Nowe R8 w standardzie otrzymało silnik V10 o pojemności 5,2 l i mocy 540 KM. Wystarcza to na osiągnięcie pierwszej setki w 3,5 s i rozpędzenie samochodu do 323 km/h. Jednak dla niektórych to za mało i oczekują bardziej ekstremalnych wrażeń. Mogą oni wybrać odmianę plus (najszybszy drogowy model w historii marki z Ingolstadt), która z tego samego silnika „wyciska” 610 KM i 560 Nm. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,2 s, a prędkość maksymalna 330 km/h. Audi nie zapomniało jednak o oszczędności i wyposażyło swojego sportowca w system odłączania cylindrów.

/ 10Ewolucja

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd nowego Audi R8 należy traktować w kategoriach ewolucji. Samochód otrzymał ostrzejsze linie, ale zachował wszystkie charakterystyczne elementy stylistyki jak opadającą pokrywę silnika i boczne wloty powietrza. We wnętrzu najszybsze Audi otrzymało ekran zamiast zegarów, ale poza tym zdecydowanie różni się od pozostałych modeli marki, cechując się bardziej rasowym stylem przywodzącym na myśl ascetyczne samochody wyczynowe.

Najważniejszy jest jednak napęd. Nowe R8 w standardzie otrzymało silnik V10 o pojemności 5,2 l i mocy 540 KM. Wystarcza to na osiągnięcie pierwszej setki w 3,5 s i rozpędzenie samochodu do 323 km/h. Jednak dla niektórych to za mało i oczekują bardziej ekstremalnych wrażeń. Mogą oni wybrać odmianę plus (najszybszy drogowy model w historii marki z Ingolstadt), która z tego samego silnika „wyciska” 610 KM i 560 Nm. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,2 s, a prędkość maksymalna 330 km/h. Audi nie zapomniało jednak o oszczędności i wyposażyło swojego sportowca w system odłączania cylindrów.

10 / 10Ewolucja

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd nowego Audi R8 należy traktować w kategoriach ewolucji. Samochód otrzymał ostrzejsze linie, ale zachował wszystkie charakterystyczne elementy stylistyki jak opadającą pokrywę silnika i boczne wloty powietrza. We wnętrzu najszybsze Audi otrzymało ekran zamiast zegarów, ale poza tym zdecydowanie różni się od pozostałych modeli marki, cechując się bardziej rasowym stylem przywodzącym na myśl ascetyczne samochody wyczynowe.

Najważniejszy jest jednak napęd. Nowe R8 w standardzie otrzymało silnik V10 o pojemności 5,2 l i mocy 540 KM. Wystarcza to na osiągnięcie pierwszej setki w 3,5 s i rozpędzenie samochodu do 323 km/h. Jednak dla niektórych to za mało i oczekują bardziej ekstremalnych wrażeń. Mogą oni wybrać odmianę plus (najszybszy drogowy model w historii marki z Ingolstadt), która z tego samego silnika „wyciska” 610 KM i 560 Nm. W tym przypadku przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,2 s, a prędkość maksymalna 330 km/h. Audi nie zapomniało jednak o oszczędności i wyposażyło swojego sportowca w system odłączania cylindrów.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro