Audi A3 Limousine

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

/ 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

/ 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

/ 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

/ 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

/ 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

/ 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

/ 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

/ 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

10 / 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

11 / 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

12 / 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

13 / 13Silny konkurent Mercedesa CLA

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes CLA ma teraz bardzo silnego konkurenta. Audi wprowadzając na rynek nowy model A3 Limousine zamierza rozpocząć podbój klasy kompaktowych limuzyn.

Pojazd prezentuje się sportowo. Stylistyka auta jest połączeniem klasycznej koncepcji podziału bryły samochodu na 3 strefy z filozofią coupe. Po bokach przebiega ostro zarysowana linia "tornado" na której załamują się refleksy świetlne. A3 Limousine jest szersze i niższe od odmiany Sportback - długość samochodu wynosi 4,46 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,42 a rozstaw osi 2,64 m. Nad progami przebiega linia "dynamic" - bardziej wygięta niż w przypadku pozostałych A3. Powierzchnie boczne są mocniej wytłoczone, a wnęki kół dalej wysunięte na zewnątrz. Spoiler zintegrowano z pokrywą bagażnika zaś szerokie i płaskie światła tylne podkreślają linie poziome.

Ciężar własny pojazdu z silnikiem 1,4 TFSI wynosi 1 205 kg. Tak niski wynik udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu w przedziale pasażerskim elementów z hartowanych stopów stali a maski silnika z aluminium. Zależnie od silnika różnie dopasowany jest przedział obciążeń między osiami (od 60 proc. z przodu do 40 proc. z tyłu). Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję McPhersona z trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i aluminiowymi zwrotnicami. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy współpracuje z różnymi systemami wsparcia kierowcy. W przypadku zawieszenia 4-wahaczowego tylnej osi oddzielnie zamontowano sprężyny i amortyzatory, a w samej osi zastosowano jeden stalowy wspornik. Nowe, 4-drzwiowe auto porusza się na kołach o średnicy od 16 do 19 cali.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka