Abstrakcja na kołach

Obraz

Wyczekiwany z dużym zainteresowaniem model C3 Picasso będzie wytwarzany w zakładach PSA Peugeot Citroen w Trnavie na Słowacji. Na rynku francuskim auto będzie kosztować od 14 950 EUR.

Obraz

Na rodzimym rynku francuskim Citroen C3 Picasso został wyceniony w przedziale od 14 950 do 22 250 EUR. Przewidziano trzy poziomy wyposażenia (Attraction, Confort oraz Exclusive). Początek sprzedaży to luty przyszłego roku.

Przed modelem C3 Picasso stoi ambitne zadanie zajęcia wiodącej pozycji w swoim segmencie, na wzór C4 Picasso i Grand C4 Picasso, najlepiej sprzedających się w Europie minivanów bieżącego roku.

Samochód o długości 4,08 m, szerokości 1,73 m i wysokości 1,62 m ma zwarty przód i pionową linię tyłu. Te proporcje zapewniają dużo miejsca każdemu z pasażerów. Pojemność bagażnika również jest imponująca, wynosząc do 500 litrów (VDA) pod półką w konfiguracji 5-miejscowej, co stanowi wyjątkową objętość w tej kategorii samochodów. Taki wynik uzyskano maksymalnie przesuwając tylną kanapę do przodu kabiny. Tylne siedzenia są podzielone i przesuwają się niezależnie w zakresie 150 mm, dzięki czemu można wygodnie przewozić wszelkie ładunki. Siedzenia składają się jedną ręką za pomocą przycisków umieszczonych w górnej części siedzisk tylnych. Ta funkcja w połączeniu z ruchomą podłogą bagażnika zapewnia idealnie płaską powierzchnię ładunkową aż do tylnej części pierwszego rzędu siedzeń. Długość „bagażnika” może zostać dodatkowo zwiększona do 2,41 m po złożeniu oparcia fotela z przodu w formie stolika.

Miejsce dla kierowcy zapewnia wyjątkową widoczność zewnętrzną dzięki innowacyjnej trzyczęściowej szybie przedniej, cienkim słupkom i podwyższonym siedzeniom, które pozwalają dominować nad drogą. Łączna przeszklona powierzchnia może osiągać do 4,52 m2 (w wersji z panoramicznym dachem).

* ZOBACZ WIĘCEJ ZDJĘĆ * C3 Picasso oferuje dwa silniki benzynowe nowej generacji, VTi 95 i VTi 120, które uzupełniają ofertę silników wysokoprężnych HDi 90 i HDi 110 FAP o uznanych zaletach pod względem przyjemności kierowania i osiągów. W najbardziej rozpowszechnionej wersji z oponami 16-calowymi, silniki HDi wyróżnione proekologicznym znakiem Airdream wykazują emisję odpowiednio na poziomie 125 i 130 g. W większości wersji z silnikami benzynowymi poziom emisji kształtuje się poniżej 160 g, co również zapewnia C3 Picasso wiodącą pozycję na rynku.

Źródło: Samar.pl

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła