Wartburg 1.3

O ile 353 traktowany jest jako pełnoprawny klasyk, tak model 1.3 często służył jako totalny wół roboczy. Duży bagażnik, silnik VW z możliwością taniego założenia gazu i niska cena

Obraz
Źródło zdjęć: © Klasyczny.com

/ 8Smerfny wóz

Obraz
© Klasyczny.com

Pod koniec lat 80. sprzedaż Wartburga 353 stale malała. Trudno się dziwić, dwusuwowy silnik o małej mocy i sporej awaryjności nie zachęcał do zakupu. Na "zachodzie" dostępne były już samochody z pełnym wyposażeniem, wtryskiem paliwa, klimatyzacją i silnikami z mocami przekraczającymi 200 koni, a Wartburg... Wartburg po prostu był taki jak 20 lat wcześniej. Wtedy w głowach projektantów i polityków urodziła się wizja uratowania podupadającej marki. Wartburg 353 przeszedł poważne zmiany i tak na świat przyszedł Wartburg 1.3.

O ile 353 traktowany jest jako pełnoprawny klasyk, tak model 1.3 często służył jako totalny wół roboczy. Duży bagażnik, silnik VW z możliwością taniego założenia gazu i niska cena zachęcała małe ekipy budowlane do przerabiania Wartburga na swój samochód do zadań specjalnych. Jeszcze do tej pory stosunkowo dużo Wartburgów-Golfów można spotkać pod marketami budowlanymi czy właśnie na placu budowy.

/ 8Smerfny wóz

Obraz
© Klasyczny.com

Pod koniec lat 80. sprzedaż Wartburga 353 stale malała. Trudno się dziwić, dwusuwowy silnik o małej mocy i sporej awaryjności nie zachęcał do zakupu. Na "zachodzie" dostępne były już samochody z pełnym wyposażeniem, wtryskiem paliwa, klimatyzacją i silnikami z mocami przekraczającymi 200 koni, a Wartburg... Wartburg po prostu był taki jak 20 lat wcześniej. Wtedy w głowach projektantów i polityków urodziła się wizja uratowania podupadającej marki. Wartburg 353 przeszedł poważne zmiany i tak na świat przyszedł Wartburg 1.3.

O ile 353 traktowany jest jako pełnoprawny klasyk, tak model 1.3 często służył jako totalny wół roboczy. Duży bagażnik, silnik VW z możliwością taniego założenia gazu i niska cena zachęcała małe ekipy budowlane do przerabiania Wartburga na swój samochód do zadań specjalnych. Jeszcze do tej pory stosunkowo dużo Wartburgów-Golfów można spotkać pod marketami budowlanymi czy właśnie na placu budowy.

/ 8Smerfny wóz

Obraz
© Klasyczny.com

Pod koniec lat 80. sprzedaż Wartburga 353 stale malała. Trudno się dziwić, dwusuwowy silnik o małej mocy i sporej awaryjności nie zachęcał do zakupu. Na "zachodzie" dostępne były już samochody z pełnym wyposażeniem, wtryskiem paliwa, klimatyzacją i silnikami z mocami przekraczającymi 200 koni, a Wartburg... Wartburg po prostu był taki jak 20 lat wcześniej. Wtedy w głowach projektantów i polityków urodziła się wizja uratowania podupadającej marki. Wartburg 353 przeszedł poważne zmiany i tak na świat przyszedł Wartburg 1.3.

O ile 353 traktowany jest jako pełnoprawny klasyk, tak model 1.3 często służył jako totalny wół roboczy. Duży bagażnik, silnik VW z możliwością taniego założenia gazu i niska cena zachęcała małe ekipy budowlane do przerabiania Wartburga na swój samochód do zadań specjalnych. Jeszcze do tej pory stosunkowo dużo Wartburgów-Golfów można spotkać pod marketami budowlanymi czy właśnie na placu budowy.

/ 8Smerfny wóz

Obraz
© Klasyczny.com

Pod koniec lat 80. sprzedaż Wartburga 353 stale malała. Trudno się dziwić, dwusuwowy silnik o małej mocy i sporej awaryjności nie zachęcał do zakupu. Na "zachodzie" dostępne były już samochody z pełnym wyposażeniem, wtryskiem paliwa, klimatyzacją i silnikami z mocami przekraczającymi 200 koni, a Wartburg... Wartburg po prostu był taki jak 20 lat wcześniej. Wtedy w głowach projektantów i polityków urodziła się wizja uratowania podupadającej marki. Wartburg 353 przeszedł poważne zmiany i tak na świat przyszedł Wartburg 1.3.

O ile 353 traktowany jest jako pełnoprawny klasyk, tak model 1.3 często służył jako totalny wół roboczy. Duży bagażnik, silnik VW z możliwością taniego założenia gazu i niska cena zachęcała małe ekipy budowlane do przerabiania Wartburga na swój samochód do zadań specjalnych. Jeszcze do tej pory stosunkowo dużo Wartburgów-Golfów można spotkać pod marketami budowlanymi czy właśnie na placu budowy.

/ 8Smerfny wóz

Obraz
© Klasyczny.com

Pod koniec lat 80. sprzedaż Wartburga 353 stale malała. Trudno się dziwić, dwusuwowy silnik o małej mocy i sporej awaryjności nie zachęcał do zakupu. Na "zachodzie" dostępne były już samochody z pełnym wyposażeniem, wtryskiem paliwa, klimatyzacją i silnikami z mocami przekraczającymi 200 koni, a Wartburg... Wartburg po prostu był taki jak 20 lat wcześniej. Wtedy w głowach projektantów i polityków urodziła się wizja uratowania podupadającej marki. Wartburg 353 przeszedł poważne zmiany i tak na świat przyszedł Wartburg 1.3.

O ile 353 traktowany jest jako pełnoprawny klasyk, tak model 1.3 często służył jako totalny wół roboczy. Duży bagażnik, silnik VW z możliwością taniego założenia gazu i niska cena zachęcała małe ekipy budowlane do przerabiania Wartburga na swój samochód do zadań specjalnych. Jeszcze do tej pory stosunkowo dużo Wartburgów-Golfów można spotkać pod marketami budowlanymi czy właśnie na placu budowy.

/ 8Smerfny wóz

Obraz
© Klasyczny.com

Pod koniec lat 80. sprzedaż Wartburga 353 stale malała. Trudno się dziwić, dwusuwowy silnik o małej mocy i sporej awaryjności nie zachęcał do zakupu. Na "zachodzie" dostępne były już samochody z pełnym wyposażeniem, wtryskiem paliwa, klimatyzacją i silnikami z mocami przekraczającymi 200 koni, a Wartburg... Wartburg po prostu był taki jak 20 lat wcześniej. Wtedy w głowach projektantów i polityków urodziła się wizja uratowania podupadającej marki. Wartburg 353 przeszedł poważne zmiany i tak na świat przyszedł Wartburg 1.3.

O ile 353 traktowany jest jako pełnoprawny klasyk, tak model 1.3 często służył jako totalny wół roboczy. Duży bagażnik, silnik VW z możliwością taniego założenia gazu i niska cena zachęcała małe ekipy budowlane do przerabiania Wartburga na swój samochód do zadań specjalnych. Jeszcze do tej pory stosunkowo dużo Wartburgów-Golfów można spotkać pod marketami budowlanymi czy właśnie na placu budowy.

/ 8Smerfny wóz

Obraz
© Klasyczny.com

Pod koniec lat 80. sprzedaż Wartburga 353 stale malała. Trudno się dziwić, dwusuwowy silnik o małej mocy i sporej awaryjności nie zachęcał do zakupu. Na "zachodzie" dostępne były już samochody z pełnym wyposażeniem, wtryskiem paliwa, klimatyzacją i silnikami z mocami przekraczającymi 200 koni, a Wartburg... Wartburg po prostu był taki jak 20 lat wcześniej. Wtedy w głowach projektantów i polityków urodziła się wizja uratowania podupadającej marki. Wartburg 353 przeszedł poważne zmiany i tak na świat przyszedł Wartburg 1.3.

O ile 353 traktowany jest jako pełnoprawny klasyk, tak model 1.3 często służył jako totalny wół roboczy. Duży bagażnik, silnik VW z możliwością taniego założenia gazu i niska cena zachęcała małe ekipy budowlane do przerabiania Wartburga na swój samochód do zadań specjalnych. Jeszcze do tej pory stosunkowo dużo Wartburgów-Golfów można spotkać pod marketami budowlanymi czy właśnie na placu budowy.

/ 8Smerfny wóz

Obraz
© Klasyczny.com

Pod koniec lat 80. sprzedaż Wartburga 353 stale malała. Trudno się dziwić, dwusuwowy silnik o małej mocy i sporej awaryjności nie zachęcał do zakupu. Na "zachodzie" dostępne były już samochody z pełnym wyposażeniem, wtryskiem paliwa, klimatyzacją i silnikami z mocami przekraczającymi 200 koni, a Wartburg... Wartburg po prostu był taki jak 20 lat wcześniej. Wtedy w głowach projektantów i polityków urodziła się wizja uratowania podupadającej marki. Wartburg 353 przeszedł poważne zmiany i tak na świat przyszedł Wartburg 1.3.

O ile 353 traktowany jest jako pełnoprawny klasyk, tak model 1.3 często służył jako totalny wół roboczy. Duży bagażnik, silnik VW z możliwością taniego założenia gazu i niska cena zachęcała małe ekipy budowlane do przerabiania Wartburga na swój samochód do zadań specjalnych. Jeszcze do tej pory stosunkowo dużo Wartburgów-Golfów można spotkać pod marketami budowlanymi czy właśnie na placu budowy.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3