VW Transporter

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

/ 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

/ 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

/ 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

/ 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

/ 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

/ 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

/ 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

/ 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

10 / 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

11 / 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© Zdjęcie producenta

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

12 / 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© Zdjęcie producenta

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

13 / 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© Zdjęcie producenta

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

14 / 14Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"

Obraz
© Zdjęcie producenta

Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na całym świecie. Tak długi okres obecności na rynku wymagał gruntownego odświeżenia, ale trudno jest zmodernizować samochód pozbawiony większych wad. Niemcy przyłożyli się do nowego projektu, mocno usprawniając znaną już formułę. Transporter ma nowe silniki, spełnia normy Euro 6, wnętrze oferuje wyższy komfort, a ceny pozostaną na podobnym, akceptowalnym przez klientów poziomie.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Tak jak w przypadku poprzednika, samochód będzie dostępny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczą kabiną ma kilkadziesiąt wariantów zabudowy i został skierowany do przedsiębiorców. Jest też odmiana z podwójną kabiną, a także kombi służące do przewozu siedmiu osób. W katalogach znajdziemy też Multivana, Caravelle i turystyczną Californię z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzesełek. Żeby dopasować auto do własnych potrzeb, warto wybrać jeden z dwóch dostępnych rozstawów osi i trzech wysokości. Łącznie w konfiguratorze wygospodarowano aż 500 różnych personalizacji.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła