VW Touran

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

/ 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

/ 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

/ 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

/ 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

/ 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

/ 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

/ 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

/ 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

10 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

11 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

12 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

13 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

14 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

15 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

16 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

17 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

18 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

19 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

20 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

21 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

22 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

23 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

24 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

25 / 25Udana kontynuacja tradycji

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W 2003 Volkswagen odważnie wkroczył do segmentu kompaktowych vanów przedstawiając światu Tourana. Dwubryłowe, kwadratowe nadwozie pozbawione było jakichkolwiek emocji, jednak zapewniało ponad przeciętną funkcjonalność i wygodę codziennej eksploatacji, co w połączeniu z oszczędnymi i dynamicznymi jednostkami napędowymi przyniosło oczekiwany rezultat. Najnowsze wcielenie rozwija model projektu sprzed dekady i kusi klientów nowymi technologiami obecnymi w Passacie, czy Golfie. W Polsce pojawi się za kilka tygodni.

Nie znamy jeszcze cen Tourana, ale możemy przypuszczać, że nie będą mocno odbiegać od aktualnych. Flagowe specyfikacje z 1,8 TSI lub 2,0 TDI o mocy 190 koni mechanicznych i z maksymalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i bezpieczeństwa będą kosztować około 160-170 tysięcy złotych. Kompaktowy van Volkswagena głównego konkurenta powinien upatrywać w Fordzie S-Max, którego oficjalny debiut w polskich salonach nastąpi w najbliższych kilku tygodniach.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka