VW Scirocco I Typ 53 

None

Obraz

/ 10Powrót do przeszłości

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: 1588 ccm, 110 KM przy 6100 obr./min i 140 Nm przy 5000 obr./min, wtrysk K-Jetronic Boscha, kolektor 4-2-1 Supersprint, przelotowy układ wydechowy.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 8,8 s, V maks. 185 km/h.
NADWOZIE: remont blacharki, nowy lakier, grill z emblematem VW Motorsport pozbawiony znaczka producenta, wygładzona tylna klapa podtrzymywana siłownikiem, reflektory Black Hella do BMW E30, lotka zrobiona na wzór montowanej w Golfie Mk I GTI, chromowane klamki i klapka wlewu paliwa.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw TA-Technix, dystanse: przód 5 mm i 15 mm tył.
KOŁA/OPONY: 14-calowe obręcze Steffan o średnicy 9 cali z przodu i 10 z tyłu; opony w rozmiarze 215/40 z przodu i 225/40 z tyłu.
WNĘTRZE: sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, chromowane korbki z Audi, chromowane klamki i obwódki wokół nich z Garbusa, przerobiony tunel środkowy z trzema zegarami.
PODZIĘKOWANIA: dla żony Edyty i całej rodziny za wyrozumiałość i cierpliwość oraz pozdrowienia dla Darka i Marka.
WŁAŚCICIEL: Maciej.

/ 10Powrót do przeszłości

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: 1588 ccm, 110 KM przy 6100 obr./min i 140 Nm przy 5000 obr./min, wtrysk K-Jetronic Boscha, kolektor 4-2-1 Supersprint, przelotowy układ wydechowy.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 8,8 s, V maks. 185 km/h.
NADWOZIE: remont blacharki, nowy lakier, grill z emblematem VW Motorsport pozbawiony znaczka producenta, wygładzona tylna klapa podtrzymywana siłownikiem, reflektory Black Hella do BMW E30, lotka zrobiona na wzór montowanej w Golfie Mk I GTI, chromowane klamki i klapka wlewu paliwa.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw TA-Technix, dystanse: przód 5 mm i 15 mm tył.
KOŁA/OPONY: 14-calowe obręcze Steffan o średnicy 9 cali z przodu i 10 z tyłu; opony w rozmiarze 215/40 z przodu i 225/40 z tyłu.
WNĘTRZE: sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, chromowane korbki z Audi, chromowane klamki i obwódki wokół nich z Garbusa, przerobiony tunel środkowy z trzema zegarami.
PODZIĘKOWANIA: dla żony Edyty i całej rodziny za wyrozumiałość i cierpliwość oraz pozdrowienia dla Darka i Marka.
WŁAŚCICIEL: Maciej.

/ 10Powrót do przeszłości

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: 1588 ccm, 110 KM przy 6100 obr./min i 140 Nm przy 5000 obr./min, wtrysk K-Jetronic Boscha, kolektor 4-2-1 Supersprint, przelotowy układ wydechowy.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 8,8 s, V maks. 185 km/h.
NADWOZIE: remont blacharki, nowy lakier, grill z emblematem VW Motorsport pozbawiony znaczka producenta, wygładzona tylna klapa podtrzymywana siłownikiem, reflektory Black Hella do BMW E30, lotka zrobiona na wzór montowanej w Golfie Mk I GTI, chromowane klamki i klapka wlewu paliwa.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw TA-Technix, dystanse: przód 5 mm i 15 mm tył.
KOŁA/OPONY: 14-calowe obręcze Steffan o średnicy 9 cali z przodu i 10 z tyłu; opony w rozmiarze 215/40 z przodu i 225/40 z tyłu.
WNĘTRZE: sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, chromowane korbki z Audi, chromowane klamki i obwódki wokół nich z Garbusa, przerobiony tunel środkowy z trzema zegarami.
PODZIĘKOWANIA: dla żony Edyty i całej rodziny za wyrozumiałość i cierpliwość oraz pozdrowienia dla Darka i Marka.
WŁAŚCICIEL: Maciej.

/ 10Powrót do przeszłości

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: 1588 ccm, 110 KM przy 6100 obr./min i 140 Nm przy 5000 obr./min, wtrysk K-Jetronic Boscha, kolektor 4-2-1 Supersprint, przelotowy układ wydechowy.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 8,8 s, V maks. 185 km/h.
NADWOZIE: remont blacharki, nowy lakier, grill z emblematem VW Motorsport pozbawiony znaczka producenta, wygładzona tylna klapa podtrzymywana siłownikiem, reflektory Black Hella do BMW E30, lotka zrobiona na wzór montowanej w Golfie Mk I GTI, chromowane klamki i klapka wlewu paliwa.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw TA-Technix, dystanse: przód 5 mm i 15 mm tył.
KOŁA/OPONY: 14-calowe obręcze Steffan o średnicy 9 cali z przodu i 10 z tyłu; opony w rozmiarze 215/40 z przodu i 225/40 z tyłu.
WNĘTRZE: sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, chromowane korbki z Audi, chromowane klamki i obwódki wokół nich z Garbusa, przerobiony tunel środkowy z trzema zegarami.
PODZIĘKOWANIA: dla żony Edyty i całej rodziny za wyrozumiałość i cierpliwość oraz pozdrowienia dla Darka i Marka.
WŁAŚCICIEL: Maciej.

/ 10Powrót do przeszłości

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: 1588 ccm, 110 KM przy 6100 obr./min i 140 Nm przy 5000 obr./min, wtrysk K-Jetronic Boscha, kolektor 4-2-1 Supersprint, przelotowy układ wydechowy.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 8,8 s, V maks. 185 km/h.
NADWOZIE: remont blacharki, nowy lakier, grill z emblematem VW Motorsport pozbawiony znaczka producenta, wygładzona tylna klapa podtrzymywana siłownikiem, reflektory Black Hella do BMW E30, lotka zrobiona na wzór montowanej w Golfie Mk I GTI, chromowane klamki i klapka wlewu paliwa.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw TA-Technix, dystanse: przód 5 mm i 15 mm tył.
KOŁA/OPONY: 14-calowe obręcze Steffan o średnicy 9 cali z przodu i 10 z tyłu; opony w rozmiarze 215/40 z przodu i 225/40 z tyłu.
WNĘTRZE: sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, chromowane korbki z Audi, chromowane klamki i obwódki wokół nich z Garbusa, przerobiony tunel środkowy z trzema zegarami.
PODZIĘKOWANIA: dla żony Edyty i całej rodziny za wyrozumiałość i cierpliwość oraz pozdrowienia dla Darka i Marka.
WŁAŚCICIEL: Maciej.

/ 10Powrót do przeszłości

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: 1588 ccm, 110 KM przy 6100 obr./min i 140 Nm przy 5000 obr./min, wtrysk K-Jetronic Boscha, kolektor 4-2-1 Supersprint, przelotowy układ wydechowy.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 8,8 s, V maks. 185 km/h.
NADWOZIE: remont blacharki, nowy lakier, grill z emblematem VW Motorsport pozbawiony znaczka producenta, wygładzona tylna klapa podtrzymywana siłownikiem, reflektory Black Hella do BMW E30, lotka zrobiona na wzór montowanej w Golfie Mk I GTI, chromowane klamki i klapka wlewu paliwa.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw TA-Technix, dystanse: przód 5 mm i 15 mm tył.
KOŁA/OPONY: 14-calowe obręcze Steffan o średnicy 9 cali z przodu i 10 z tyłu; opony w rozmiarze 215/40 z przodu i 225/40 z tyłu.
WNĘTRZE: sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, chromowane korbki z Audi, chromowane klamki i obwódki wokół nich z Garbusa, przerobiony tunel środkowy z trzema zegarami.
PODZIĘKOWANIA: dla żony Edyty i całej rodziny za wyrozumiałość i cierpliwość oraz pozdrowienia dla Darka i Marka.
WŁAŚCICIEL: Maciej.

/ 10Powrót do przeszłości

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: 1588 ccm, 110 KM przy 6100 obr./min i 140 Nm przy 5000 obr./min, wtrysk K-Jetronic Boscha, kolektor 4-2-1 Supersprint, przelotowy układ wydechowy.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 8,8 s, V maks. 185 km/h.
NADWOZIE: remont blacharki, nowy lakier, grill z emblematem VW Motorsport pozbawiony znaczka producenta, wygładzona tylna klapa podtrzymywana siłownikiem, reflektory Black Hella do BMW E30, lotka zrobiona na wzór montowanej w Golfie Mk I GTI, chromowane klamki i klapka wlewu paliwa.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw TA-Technix, dystanse: przód 5 mm i 15 mm tył.
KOŁA/OPONY: 14-calowe obręcze Steffan o średnicy 9 cali z przodu i 10 z tyłu; opony w rozmiarze 215/40 z przodu i 225/40 z tyłu.
WNĘTRZE: sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, chromowane korbki z Audi, chromowane klamki i obwódki wokół nich z Garbusa, przerobiony tunel środkowy z trzema zegarami.
PODZIĘKOWANIA: dla żony Edyty i całej rodziny za wyrozumiałość i cierpliwość oraz pozdrowienia dla Darka i Marka.
WŁAŚCICIEL: Maciej.

/ 10Powrót do przeszłości

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: 1588 ccm, 110 KM przy 6100 obr./min i 140 Nm przy 5000 obr./min, wtrysk K-Jetronic Boscha, kolektor 4-2-1 Supersprint, przelotowy układ wydechowy.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 8,8 s, V maks. 185 km/h.
NADWOZIE: remont blacharki, nowy lakier, grill z emblematem VW Motorsport pozbawiony znaczka producenta, wygładzona tylna klapa podtrzymywana siłownikiem, reflektory Black Hella do BMW E30, lotka zrobiona na wzór montowanej w Golfie Mk I GTI, chromowane klamki i klapka wlewu paliwa.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw TA-Technix, dystanse: przód 5 mm i 15 mm tył.
KOŁA/OPONY: 14-calowe obręcze Steffan o średnicy 9 cali z przodu i 10 z tyłu; opony w rozmiarze 215/40 z przodu i 225/40 z tyłu.
WNĘTRZE: sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, chromowane korbki z Audi, chromowane klamki i obwódki wokół nich z Garbusa, przerobiony tunel środkowy z trzema zegarami.
PODZIĘKOWANIA: dla żony Edyty i całej rodziny za wyrozumiałość i cierpliwość oraz pozdrowienia dla Darka i Marka.
WŁAŚCICIEL: Maciej.

/ 10Powrót do przeszłości

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: 1588 ccm, 110 KM przy 6100 obr./min i 140 Nm przy 5000 obr./min, wtrysk K-Jetronic Boscha, kolektor 4-2-1 Supersprint, przelotowy układ wydechowy.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 8,8 s, V maks. 185 km/h.
NADWOZIE: remont blacharki, nowy lakier, grill z emblematem VW Motorsport pozbawiony znaczka producenta, wygładzona tylna klapa podtrzymywana siłownikiem, reflektory Black Hella do BMW E30, lotka zrobiona na wzór montowanej w Golfie Mk I GTI, chromowane klamki i klapka wlewu paliwa.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw TA-Technix, dystanse: przód 5 mm i 15 mm tył.
KOŁA/OPONY: 14-calowe obręcze Steffan o średnicy 9 cali z przodu i 10 z tyłu; opony w rozmiarze 215/40 z przodu i 225/40 z tyłu.
WNĘTRZE: sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, chromowane korbki z Audi, chromowane klamki i obwódki wokół nich z Garbusa, przerobiony tunel środkowy z trzema zegarami.
PODZIĘKOWANIA: dla żony Edyty i całej rodziny za wyrozumiałość i cierpliwość oraz pozdrowienia dla Darka i Marka.
WŁAŚCICIEL: Maciej.

10 / 10Powrót do przeszłości

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: 1588 ccm, 110 KM przy 6100 obr./min i 140 Nm przy 5000 obr./min, wtrysk K-Jetronic Boscha, kolektor 4-2-1 Supersprint, przelotowy układ wydechowy.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 8,8 s, V maks. 185 km/h.
NADWOZIE: remont blacharki, nowy lakier, grill z emblematem VW Motorsport pozbawiony znaczka producenta, wygładzona tylna klapa podtrzymywana siłownikiem, reflektory Black Hella do BMW E30, lotka zrobiona na wzór montowanej w Golfie Mk I GTI, chromowane klamki i klapka wlewu paliwa.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw TA-Technix, dystanse: przód 5 mm i 15 mm tył.
KOŁA/OPONY: 14-calowe obręcze Steffan o średnicy 9 cali z przodu i 10 z tyłu; opony w rozmiarze 215/40 z przodu i 225/40 z tyłu.
WNĘTRZE: sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, chromowane korbki z Audi, chromowane klamki i obwódki wokół nich z Garbusa, przerobiony tunel środkowy z trzema zegarami.
PODZIĘKOWANIA: dla żony Edyty i całej rodziny za wyrozumiałość i cierpliwość oraz pozdrowienia dla Darka i Marka.
WŁAŚCICIEL: Maciej.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła