VW Passat Alltrack

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Popularny "Pasek" z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen zaprezentował szczegóły dotyczące nowego Passata Alltrack. Samochód posiada seryjny napęd na cztery koła oraz terenowe elementy wyposażenia.

Alltrack jest osobną wersją Passata. W standardzie posiada lekką osłonę silnika chroniącą ją od spodu, zmienione zderzaki (przednie z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, tylne - z zaznaczonymi końcówkami układu wydechowego), obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu, napis "Alltrack" i oksydowane na srebrno relingi dachowe. Nie zabrakło też 17-calowych obręczy z metali lekkich oraz osłon nadkoli i progów. W środku znajdziemy fotele pokryte tkaniną oraz alcantarą, elementy ze stali szlachetnej, dywaniki z podwójnym szwem oraz pedały ze stali szczotkowanej.

Paleta dostępnych silników obejmuje jednego "benzyniaka" TSI (220 KM, 350 Nm) oraz trzy turbodiesle TDI (150 KM/340 Nm, 190 KM/400 Nm, 240 KM/500 Nm). 150-konna jednostka TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, zaś pozostałe z dwusprzegłowym automatem DSG. Wszystkie jednostki wyposażono w system Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii hamowania.

/ 10Popularny "Pasek" z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen zaprezentował szczegóły dotyczące nowego Passata Alltrack. Samochód posiada seryjny napęd na cztery koła oraz terenowe elementy wyposażenia.

Alltrack jest osobną wersją Passata. W standardzie posiada lekką osłonę silnika chroniącą ją od spodu, zmienione zderzaki (przednie z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, tylne - z zaznaczonymi końcówkami układu wydechowego), obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu, napis "Alltrack" i oksydowane na srebrno relingi dachowe. Nie zabrakło też 17-calowych obręczy z metali lekkich oraz osłon nadkoli i progów. W środku znajdziemy fotele pokryte tkaniną oraz alcantarą, elementy ze stali szlachetnej, dywaniki z podwójnym szwem oraz pedały ze stali szczotkowanej.

Paleta dostępnych silników obejmuje jednego "benzyniaka" TSI (220 KM, 350 Nm) oraz trzy turbodiesle TDI (150 KM/340 Nm, 190 KM/400 Nm, 240 KM/500 Nm). 150-konna jednostka TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, zaś pozostałe z dwusprzegłowym automatem DSG. Wszystkie jednostki wyposażono w system Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii hamowania.

/ 10Popularny "Pasek" z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen zaprezentował szczegóły dotyczące nowego Passata Alltrack. Samochód posiada seryjny napęd na cztery koła oraz terenowe elementy wyposażenia.

Alltrack jest osobną wersją Passata. W standardzie posiada lekką osłonę silnika chroniącą ją od spodu, zmienione zderzaki (przednie z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, tylne - z zaznaczonymi końcówkami układu wydechowego), obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu, napis "Alltrack" i oksydowane na srebrno relingi dachowe. Nie zabrakło też 17-calowych obręczy z metali lekkich oraz osłon nadkoli i progów. W środku znajdziemy fotele pokryte tkaniną oraz alcantarą, elementy ze stali szlachetnej, dywaniki z podwójnym szwem oraz pedały ze stali szczotkowanej.

Paleta dostępnych silników obejmuje jednego "benzyniaka" TSI (220 KM, 350 Nm) oraz trzy turbodiesle TDI (150 KM/340 Nm, 190 KM/400 Nm, 240 KM/500 Nm). 150-konna jednostka TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, zaś pozostałe z dwusprzegłowym automatem DSG. Wszystkie jednostki wyposażono w system Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii hamowania.

/ 10Popularny "Pasek" z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen zaprezentował szczegóły dotyczące nowego Passata Alltrack. Samochód posiada seryjny napęd na cztery koła oraz terenowe elementy wyposażenia.

Alltrack jest osobną wersją Passata. W standardzie posiada lekką osłonę silnika chroniącą ją od spodu, zmienione zderzaki (przednie z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, tylne - z zaznaczonymi końcówkami układu wydechowego), obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu, napis "Alltrack" i oksydowane na srebrno relingi dachowe. Nie zabrakło też 17-calowych obręczy z metali lekkich oraz osłon nadkoli i progów. W środku znajdziemy fotele pokryte tkaniną oraz alcantarą, elementy ze stali szlachetnej, dywaniki z podwójnym szwem oraz pedały ze stali szczotkowanej.

Paleta dostępnych silników obejmuje jednego "benzyniaka" TSI (220 KM, 350 Nm) oraz trzy turbodiesle TDI (150 KM/340 Nm, 190 KM/400 Nm, 240 KM/500 Nm). 150-konna jednostka TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, zaś pozostałe z dwusprzegłowym automatem DSG. Wszystkie jednostki wyposażono w system Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii hamowania.

/ 10Popularny "Pasek" z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen zaprezentował szczegóły dotyczące nowego Passata Alltrack. Samochód posiada seryjny napęd na cztery koła oraz terenowe elementy wyposażenia.

Alltrack jest osobną wersją Passata. W standardzie posiada lekką osłonę silnika chroniącą ją od spodu, zmienione zderzaki (przednie z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, tylne - z zaznaczonymi końcówkami układu wydechowego), obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu, napis "Alltrack" i oksydowane na srebrno relingi dachowe. Nie zabrakło też 17-calowych obręczy z metali lekkich oraz osłon nadkoli i progów. W środku znajdziemy fotele pokryte tkaniną oraz alcantarą, elementy ze stali szlachetnej, dywaniki z podwójnym szwem oraz pedały ze stali szczotkowanej.

Paleta dostępnych silników obejmuje jednego "benzyniaka" TSI (220 KM, 350 Nm) oraz trzy turbodiesle TDI (150 KM/340 Nm, 190 KM/400 Nm, 240 KM/500 Nm). 150-konna jednostka TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, zaś pozostałe z dwusprzegłowym automatem DSG. Wszystkie jednostki wyposażono w system Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii hamowania.

/ 10Popularny "Pasek" z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen zaprezentował szczegóły dotyczące nowego Passata Alltrack. Samochód posiada seryjny napęd na cztery koła oraz terenowe elementy wyposażenia.

Alltrack jest osobną wersją Passata. W standardzie posiada lekką osłonę silnika chroniącą ją od spodu, zmienione zderzaki (przednie z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, tylne - z zaznaczonymi końcówkami układu wydechowego), obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu, napis "Alltrack" i oksydowane na srebrno relingi dachowe. Nie zabrakło też 17-calowych obręczy z metali lekkich oraz osłon nadkoli i progów. W środku znajdziemy fotele pokryte tkaniną oraz alcantarą, elementy ze stali szlachetnej, dywaniki z podwójnym szwem oraz pedały ze stali szczotkowanej.

Paleta dostępnych silników obejmuje jednego "benzyniaka" TSI (220 KM, 350 Nm) oraz trzy turbodiesle TDI (150 KM/340 Nm, 190 KM/400 Nm, 240 KM/500 Nm). 150-konna jednostka TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, zaś pozostałe z dwusprzegłowym automatem DSG. Wszystkie jednostki wyposażono w system Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii hamowania.

/ 10Popularny "Pasek" z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen zaprezentował szczegóły dotyczące nowego Passata Alltrack. Samochód posiada seryjny napęd na cztery koła oraz terenowe elementy wyposażenia.

Alltrack jest osobną wersją Passata. W standardzie posiada lekką osłonę silnika chroniącą ją od spodu, zmienione zderzaki (przednie z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, tylne - z zaznaczonymi końcówkami układu wydechowego), obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu, napis "Alltrack" i oksydowane na srebrno relingi dachowe. Nie zabrakło też 17-calowych obręczy z metali lekkich oraz osłon nadkoli i progów. W środku znajdziemy fotele pokryte tkaniną oraz alcantarą, elementy ze stali szlachetnej, dywaniki z podwójnym szwem oraz pedały ze stali szczotkowanej.

Paleta dostępnych silników obejmuje jednego "benzyniaka" TSI (220 KM, 350 Nm) oraz trzy turbodiesle TDI (150 KM/340 Nm, 190 KM/400 Nm, 240 KM/500 Nm). 150-konna jednostka TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, zaś pozostałe z dwusprzegłowym automatem DSG. Wszystkie jednostki wyposażono w system Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii hamowania.

/ 10Popularny "Pasek" z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen zaprezentował szczegóły dotyczące nowego Passata Alltrack. Samochód posiada seryjny napęd na cztery koła oraz terenowe elementy wyposażenia.

Alltrack jest osobną wersją Passata. W standardzie posiada lekką osłonę silnika chroniącą ją od spodu, zmienione zderzaki (przednie z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, tylne - z zaznaczonymi końcówkami układu wydechowego), obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu, napis "Alltrack" i oksydowane na srebrno relingi dachowe. Nie zabrakło też 17-calowych obręczy z metali lekkich oraz osłon nadkoli i progów. W środku znajdziemy fotele pokryte tkaniną oraz alcantarą, elementy ze stali szlachetnej, dywaniki z podwójnym szwem oraz pedały ze stali szczotkowanej.

Paleta dostępnych silników obejmuje jednego "benzyniaka" TSI (220 KM, 350 Nm) oraz trzy turbodiesle TDI (150 KM/340 Nm, 190 KM/400 Nm, 240 KM/500 Nm). 150-konna jednostka TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, zaś pozostałe z dwusprzegłowym automatem DSG. Wszystkie jednostki wyposażono w system Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii hamowania.

/ 10Popularny "Pasek" z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen zaprezentował szczegóły dotyczące nowego Passata Alltrack. Samochód posiada seryjny napęd na cztery koła oraz terenowe elementy wyposażenia.

Alltrack jest osobną wersją Passata. W standardzie posiada lekką osłonę silnika chroniącą ją od spodu, zmienione zderzaki (przednie z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, tylne - z zaznaczonymi końcówkami układu wydechowego), obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu, napis "Alltrack" i oksydowane na srebrno relingi dachowe. Nie zabrakło też 17-calowych obręczy z metali lekkich oraz osłon nadkoli i progów. W środku znajdziemy fotele pokryte tkaniną oraz alcantarą, elementy ze stali szlachetnej, dywaniki z podwójnym szwem oraz pedały ze stali szczotkowanej.

Paleta dostępnych silników obejmuje jednego "benzyniaka" TSI (220 KM, 350 Nm) oraz trzy turbodiesle TDI (150 KM/340 Nm, 190 KM/400 Nm, 240 KM/500 Nm). 150-konna jednostka TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, zaś pozostałe z dwusprzegłowym automatem DSG. Wszystkie jednostki wyposażono w system Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii hamowania.

10 / 10Popularny "Pasek" z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen zaprezentował szczegóły dotyczące nowego Passata Alltrack. Samochód posiada seryjny napęd na cztery koła oraz terenowe elementy wyposażenia.

Alltrack jest osobną wersją Passata. W standardzie posiada lekką osłonę silnika chroniącą ją od spodu, zmienione zderzaki (przednie z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, tylne - z zaznaczonymi końcówkami układu wydechowego), obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu, napis "Alltrack" i oksydowane na srebrno relingi dachowe. Nie zabrakło też 17-calowych obręczy z metali lekkich oraz osłon nadkoli i progów. W środku znajdziemy fotele pokryte tkaniną oraz alcantarą, elementy ze stali szlachetnej, dywaniki z podwójnym szwem oraz pedały ze stali szczotkowanej.

Paleta dostępnych silników obejmuje jednego "benzyniaka" TSI (220 KM, 350 Nm) oraz trzy turbodiesle TDI (150 KM/340 Nm, 190 KM/400 Nm, 240 KM/500 Nm). 150-konna jednostka TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, zaś pozostałe z dwusprzegłowym automatem DSG. Wszystkie jednostki wyposażono w system Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii hamowania.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy